موسیقی پاپ، آبروی موسیقی ایرانی را برده است



   البوم های جدید حامی,موسیقی پاپ,پاپ ایرانی,اخبار سینما,اخبار هنرمندان

 

حمید حامی در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما:

موسیقی پاپ، آبروی موسیقی ایرانی را برده است

موسیقی ما - لی‌لا رضایی: قرار بود آلبوم جدید حامی اواخر سال 90 منتشر و به دست علاقه‌مندان برسد اما این اتفاق نیفتاد و هنوز که هنوز است آلبوم این خواننده خوش صدا و با تکنیک موفق به انتشار نشده است. حمید حامی در این رابطه به سایت موسیقی ما گفت: «این آلبوم به دلیل شیطنت‌ یکی از اهالی موسیقی و ممنوع الکار شدن دو دوست هنرمندی که در آن با من همکاری داشته‌اند، فعلا مجوز نگرفته است. به همین دلیل انتشار آن به تاخیر افتاده است. »

 

این خواننده در ادامه با اشاره به اینکه ممنوع الکاری این دو دوست موزیسین متذکر شد: «این دوستان اصلا ممنوع الکار نبودند و نمی‌دانم به چه دلیلی و با چه سندی ممنوع الکار شدندمن دیگر ناامید شده‌ام از کار کردن و ادامه دادن در زمینه موسیقی! با این وضعیت به هیچ وجه نمی‌شود کار کرد و ادامه داد. »

 

وی در ادامه گفت: «شاید کسی باور نکند که من حتی تهدید به مرگ شده‌ام و تهدید به شکایت از من در ارگان‌ها نیز شده است. این کار‌ها اصلا به نفع موسیقی نیست. اخیرا خواننده‌های دیگر به دنبال پاپوش درست کردن برای من هستند و حدود ۴-۵ ماه است که درگیر این گونه از مسایلم ولی خدا را شکر می‌کنم که دستشان به جایی بند نیست و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. دقیقا سری قبل نیز همین کار را کردند و خوشبختانه موفق به انجام هیچ کاری نشدند. »

 

حامی تاکید کرد: «هر روز که می‌گذرد بیشتر از پیش کمبود و فقدان استاد بابک بیات را حس می‌کنم. حس می‌کنم دیگر آن حس پدرانه نیست که تکیه گاهم باشد. الان احساس می‌کنم خیلی تنها هستم. نه با جایی وابسته‌ام و نه به ارگان خاصی و... این روز‌ها بیش از هر چیز به یک جمله از استاد بابک می‌اندیشم که می‌گفتند "هر چه بزرگ‌تر باشی، دشمنانت بیشتر است". همیشه می‌گفت "آسه برو آسه بیا". اگر در گذشته من این موضوع را درک می‌کردم، شاید حالا این بلا‌ها سرم نمی‌آمد. »

 

وی ادامه داد: «متاسفانه به قدری سطح سلیقه مردم پایین رفته که فکر نمی‌کنم تا دو سه سال دیگر، اثری از موسیقی خوب و تفکر آمیز نباشد. فکر نمی‌کنم با وجود چنین شرایطی اهالی متفکر موسیقی بتوانند بیشتر از این‌ها دوام بیاورند. مگر اهالی موسیقی سنتی که پرچمدار این عرصه هستند و به جدیت کار می‌کنند. خوانندگانی مثل سالار عقیلی، علیرضا قربانی و... که خود در این مقوله پرچمدارند و آبروی موسیقی ایرانی بعداز انقلاب هستند.

 

متاسفم که این را می‌گویم ولی موسیقی پاپ، آبروی موسیقی ایرانی را برده است. »

خواننده دو نیمه رویا در ادامه از انتشار آلبوم خود ابراز ناامیدی کرد. گفت: «با وجودی که فکر می‌کنم مشکلات بسیاری سر راه دارم، ولی مصرانه دنبال انتشار آلبومم هستم و به دنبال مجوز آن هستم. قطعه‌ای که توسط آن دوستان ممنوع الکار ساخته شده بود را از آلبوم خود حذف کرده‌ام. باید دید که بازهم قرار است قطعه‌ای حذف یا اضافه می‌شود یا نه؟! باید منتظر بمانم و ببینم چند قطعه نهایی باقی می‌ماند و بر اساس ان‌ها برنامه ریزی کنم. »

 

گفتنی است، ترانه‌های این آلبوم توسط بابک صحرایی، اهورا ایمان، مریم اسدی، پوریا ربیعی و... سروده شده است.

آهنگسازی و تنظیم‌های آن را نیز رضا تاجبخش، پدرام کشتکار، مهران خلیلی، علیرضا قرایی منش، ستار اورکی، علی موثقی و... به عهده داشته‌اند.

منبع : اختصاصی سایت موسیقی ما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------