جرم‌های باورنکردنی ستاره‌های مشهور هالیوود



اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره‌های مشهور هالیوود

اعتیاد، قاچاق، انحراف اخلاقی و حتی جنایت تا به حال سلبریتی های زیادی را از اوج به پایین کشیده و انگشت نما کرده است که در این مطلب به برخی از آنها اشاره کرده ایم.

ستاره بودن جذاب است. ستاره ها پول در می‌آورند، محبوب می‌شوند، اسم شان سر زبان‌ها می‌افتد و گاهی الگویی می شوند که خیلی‌ها از سبک زندگی شان تقلید می‌کنند. این همه شهرت و محبوبیت و ثروت جنبه می‌خواهد که خیلی از آنها ندارند.

 

بعضی از آنها هم خواسته و ناخواسته در حاشیه‌هایی غرق می‌شوند که زندگی شان را از این رو به آن رو می کند. اعتیاد، قاچاق، انحراف اخلاقی و حتی جنایت تا به حال سلبریتی های زیادی را از اوج به پایین کشیده و انگشت نما کرده است که در این مطلب به برخی از آنها اشاره کرده ایم.

 

جانی دپ

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره‌های مشهور هالیوود

 

 

کاری که جانی دپ با همسر سابق اش، امبر هرد، انجام داد، واقعا تکان دهنده بود. امبر هرد ادعا کرد که جانی درگیر و دار جدایی مدام او را مورد اذیت و آزار لفظی و فیزیکی قرار می داد. او حتی یک بار تلفن همراهش را به سمت صورت امبر پرتاب کرد. 

 

امبر می گوید: «من مدام از این وحشت داشتم که مبادا جانی از راه برسد و مرا مورد آزار جسمی قرار دهد. آن روز پس از این که او گوشی موبایلش را به صورت من کوبید و صورتم را زخمی کرد، قصد بلند شدن از روی مبل را داشتم که از پشت موهای مرا کشید تا به زمین بخورم.»

 

کیسی افلک

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره‌های مشهور هالیوود

 

کیسی افلک، برنده اسکار سال گذشته، به دلیل ارتکاب آزار و اذیت جنسی برای بازی در «منچستر کنار دریا» از شرکت در مراسم اسکار ۲۰۱۸ منع شد. او مرتکب آزار جنسی دو زن شده است که با او در مستندی محصول ۲۰۱۰ کار کرده بودند. زنان به افلک اتهام زده‌اند که برای آنان متن‌های تهدیدآمیز فرستاده و از آنان خواسته اتاق هتل شان را با او شریک شوند. او حتی درِ اتاق یکی از آنان را به رویش قفل کرده است. برخی ها گفته اند: «اهدای جایزه در مراسم اسکار افتخاری ا‌ست که کیسی افلک لایق آن نیست. به آکادمی بگویید کار درست را انجام دهد.»

 

مارک والبرگ

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره‌های مشهور هالیوود

 

مارک در جوانی به دلیل ایجاد مزاحمت برای دیگران، سرقت و معامله‌ی مواد مخدر چیزی بین ۲۰ تا ۲۵ بار توسط پلیس دستگیر شد. در سن ۱۳ سالگی مدرسه را رها کرده و معتاد به کوکائین شد. او یک نژاد پرست بود و در سن ۱۵ سالگی پبه خاطر کودک آزاری محکوم شد. دفعه‌ نخست برای آزار رساندن به یک خواهر و برادر سیاه پوست و بار دوم نیز به خاطر اذیت کردن یک گروه از بچه‌های مدرسه‌ سیاه پوستان که با پرتاب سنگ به آنها و گفتن واژه‌های نژاد پرستانه سعی در بیان نفرت خود نسبت به آنها داشت. 

 

او در ۱۶ سالگی با یک چوب بزرگ به جان یک مرد میانسال ویتنامی افتاد و درحالی که عبارت «ویتنامی کثیف لعنتی» را فریاد می‌زد، با ضربات متعدد وی را بیهوش کرد! او در همان روز به یک مرد ویتنامی دیگر هم حمله کرد، کسی که در جنگ ویتنام یکی از چشمانش را از دست داده بود. مارک برای این حمله‌ها به جرم تلاش برای قتل دستگیر و به مدت دو سال به کانون اصلاح نوجوانان فرستاده شد، اما فقط ۴۵ روز آنجا ماند.

 

او. جی. سیمپسون

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره‌های مشهور هالیوود

 

یکی از ستاره هایی که بیشترین جرم و جنایات را در این لیست به خود اختصاص داده، او. جی. سیمپسون است. او. جی. سیمپسون، بازیکن فوتبال آمریکایی و هنرپیشه، در سال ۱۹۹۴ متهم به قتل عمد همسر سابق خود، نیکول سیمپسون، و مردی به نام ران گلدمن شد اما در دادگاه تبرئه گردید و به جای آن مبلغ ۳۳.۳ میلیون دلار را باید بابت خسارت به خانواده خود بر می گرداند. 

 

دادگاه وی رکورددار پوشش خبری در آمریکا بود و توسط بسیاری از صاحب‌نظران، لقب «محاکمه قرن» را گرفت. وی در سال ۲۰۰۸ به علت سرقت مسلحانه دستگیر و محاکمه شد و به ۳۳ سال زندان با امکان آزادی مشروط پس از گذشت حداقل ۹ سال محکوم شد. سیمپسون هم ‌اکنون در زندان لاولک، نوادا، در آمریکا دوران حبس خود را می‌گذراند. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به «کاپریکورن یک» و «گذرگاه کاساندرا» اشاره کرد.

 

مل گیبسون

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره‌های مشهور هالیوود

 

مل گیبسون چندین بار به علت سرعت زیاد در رانندگی ناشی از مصرف الکل دستگیر شد. گزارشات حاکی از آن است که میزان الکل خون او در حین رانندگی ۱۲درصد بوده، در حالی که حد قانونی آن در کالیفرنیا ۰۸/۰درصد است. در حال حاضر وی موظف است هفته‌ای پنج بار و به مدت ۴ ماه و نیم در جلسات الکلی‌های ناشناس شرکت کند و پس از آن نیز به مدت هفت ماه و نیم هفته‌ای سه بار این روند را ادامه دهد.

 

مل گیبسون یک بار دیگر نیز به دلیل خشونت مورد بازجویی قرار گرفت. گرگورییوا، نامزد سابق او، ادعا کرده بود که او وقتی در حال جر و بحث بودند در مقابل دختر ۸ ماهه شان وی را به تخته موج سواریش زده و در حالی که دخترشان در آغوش گریگورییوا بوده با مشت به صورت او کوبیده و دندان هایش را شکسته است.

 

بیل کازبی

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره‌های مشهور هالیوود

 

بیل کازبی، کمدین آمریکایی، به جرم آزار و اذیت جنسی محاکمه شد. او که دو بار برنده جایزه گلدن گلوب شده، متهم است که در سال ۲۰۰۴، به زنی به نام آندرآ کانستاند داروی خواب آور داده و سپس او را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است. نه تنها یک مورد بلکه تاکنون بیش از ۵۰ زن ادعا کرده اند که بیل کازبی آنها را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده اما این اولین بار است که این هنرپیشه برای چنین اتهامی مورد محاکمه قرار می گیرد.

 

کریس بروان

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره‌های مشهور هالیوود

 

در سال ۲۰۰۹ ، در آستانه برگزاری مراسم گرمی، کریس براون در ماشین خود به نامزد سوپر استارش، ریحانا، حمله کرد و او را کتک زد و در نتیجه روابط عاشقانه آنها به خشونت و دعوا تبدیل شد! در سال ۲۰۱۱، زمانی که در مورد این کار از کریس سوال کردند، در جواب یک صندلی را به سمت آینه اتاق پروش پرت و با عصبانیت ساختمان را ترک کرد. او بعدها اعتراف کرد: «مردم همیشه به خاطر این جریان به من حمله و مرا سرزنش می کنند.

 

این انتقادها و سرزنش ها هر روز و همیشه با من است و همچنان ادامه دارد اما هیچ کس مرا نمی شناسد. دیگر این سرزنش ها مرا اذیت نمی کند. آنها می توانند هر طور که می خواهند قضاوت کنند اما واقعیت این است که آنها هیچ چیزی در مورد مم نمی دانند. من از آن شب به بعد چیزهای بسیاری یاد گرفته ام و بسیار بزرگ تر و عاقل تر شده ام. در آن زمان من جوان بودم و بسیاری از چیزها را نمی فهمیدم. حمایت کسانی که مرا می شناختند و طرفداران بی نظیرم سبب شد که من این بحران را پشت سر بگذارم.»

 

رابرت داونی جونیور

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره‌های مشهور هالیوود

 

رابرت داونی جونیور(Robert Downey Jr) بازیگر معروف هالیوود، بین سال های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ به هرویین معتاد بوده است. او چند بار به دلیل مصرف و حمل هرویین دستگیر شد. خودش در این باره گفته: «من خیلی اتفاقی گرفتار هرویین شدم. در واقع ۸ سالم بود که پدرم این ماده مخدر را به من معرفی کرد و بعد از دومین بار مصرف به آن معتاد شدم و بالاخره هم این کار بند کفش هایم را به هم گره زد و اجازه نداد حرکت کنم!»

 

اعتیاد به مواد مخدر حیات حرفه ای رابرت داونی جونیور را تقریباً نابود کرد. علیرغم اینکه او بخاطر مواد مخدر راهی زندان و از دنیای هالیوود دور شد، ولی پس از ترک اعتیادش قوی تر به روی پرده بازگشت و حالا تبدیل به یکی از بزرگترین ستاره های سینمایی روی کره زمین شده است.

 

لیل وین

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره‌های مشهور هالیوود

 

لیل وین، رپر آمریکایی، جرم های زیادی انجام داده است که اشاره به آنها در اینجا نمی گنجد، به همین دلیل تنها به برخی از مهمترین های آنها می پردازیم. او در سال ۲۰۰۷، به دلیل حمل اسلحه غیر مجاز به یک سال زندان رفت. در بین سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ نیز بد شانسی های زیادی آورد. به عنوان مثال او یک بار به دلیل مصرف ماری جوآنا، کوکائین و بار دیگر به دلیل حمل مواد مخدر در اتوبوس مسافرتی دستگیر شد. امیدواریم که او از این دیوانه گی هایش عبرت بگیرد.

 

پردیس بختیاری - برترین ها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------