احضار معاون سیما و مدیر شبکه سه به شورای نظارت به خاطر برنامه ۹۰



اخبار,اخبار فرهنگی,برنامه نود

جلسه شورای نظارت بر صداوسیما می‌تواند خیلی از سیاست‌های علی فروغی در شبکه سه را دستخوش تغییرات کند.

به گزارش خبرآنلاین،جلسه هفته آینده شورای نظارت بر صدا و سیما، احتمالا شبکه سه را تحت تاثیر قرار خواهد داد. غلامرضا کاتب گفته بود در جلسه‌ای که برگزار خواهد شد، درباره برنامه نود هم تصمیم گرفته می‌شود. قاضی‌زاده هاشمی به خبرآنلاین گفت: «در جلسه هفته گذشته درباره برنامه نود صحبت‌هایی شده بود اما تصمیم‌گیری دقیق‌تر به جلسه بعدی منتقل شده است. مرتضی میرباقری و علی فروغی نیز باید در جلسه بعدی حاضر باشند تا توضیحاتی ارائه دهند.»

 

علی فروغی این روزها شرایط سختی را در شبکه سه تحمل می‌کند. برنامه «برنده باش» شبکه او احتمالا دیگر پخش نخواهد شد و بسیاری از مسابقات پیش‌بینی و بخت‌آزمایی شبکه سه نیز برچیده خواهد شد. بنابراین بازگشت برنامه نود ممکن است در راس امور شبکه سه قرار بگیرد. البته اگر تصمیم‌های تند فروغی اجازه بدهد تا پس از ترک جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما، او هم‌چنان در شبکه سه مدیر باشد. 

 

به نظر می‌رسد علی فروغی در یک دوراهی غیرقابل انکار قرار گرفته است؛ اگر برنامه‌هایش را از دست داده باشد، برای نگه داشتن مخاطبان مجبور است به سراغ عادل فردوسی‌پور برود و اگر هم از شبکه سه سیما کنار گذاشته شود، بازگشت عادل محتمل‌تر از همیشه خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------