سوالی که «دورهمی» را از کنداکتور تلویزیون خارج کرد



اخبار,اخبار فرهنگی,برنامه دورهمی

با انتشار خبر ساخت برنامه «شب‌نشینی» در شبکه نمایش خانگی به نظر می‌رسد پخش «دورهمی» از تلویزیون به طور کلی منتفی شده باشد.

به گزارش خبرآنلاین، «دورهمی» احتمالا دیگر به تلویزیون برنمی‌گردد. این اتفاقی است که با دریافت پروانه ساخت برنامه «شب‌نشینی» در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی احتمالش قطعی‌تر شد. 

 

«دورهمی» که آخرین فصل پخشش از فروردین ماه آغاز شده بود و قرار بود ادامه هم داشته باشد، به یک‌باره و با انتقاداتی که در روزهایی که مردم در چند استان گرفتار سیل بودند مهران مدیری از عملکرد دولت داشت از کنداکتور پخش خارج شد. این انتقادات خیلی تند که حتی به تذکر به مدیر شبکه نسیم هم منجر شد، بهانه‌ای شد برای اینکه برنامه «دورهمی» به کلی از تلویزیون حذف شود.

 

این یک دلیل حذف دورهمی بود. دلیل دیگر اما خیلی عجیب‌تر به نظر می‌رسد. اینکه «دورهمی» به خاطر یک سوال ثابت که مجری از مهمان برنامه می‌پرسید چندباری تذکر دریافت کرده بود. سوالی که برای اولین‌بار در تاک‌شوهای تلویزیونی مطرح می‌شد و مهران مدیری هیچ‌گاه هم از شنیدن پاسخ آن کوتاه نمی‌آمد. به نظر می‌رسد این سوال هم یکی از دلایل حذف این برنامه از تلویزیون است؛ این سوال که: تا حالا عاشق شدی؟!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------