بازیگر نقش اسپیلبرگ معرفی شد



استیون اسپیلبرگ،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
سم ریچنر قرار است در نقش اصلی فیلم زندگینامه‌ای استیون اسپیلبرگ جلوی دوربین برود.

به گزارش مهر، سم ریچنر بازیگر جوان و خوش‌آتیه استرالیایی به گروه بازیگرانی پیوست که قرار است زندگی استیون اسپیلبرگ را تصویر کنند.

 

پیش از این میشل ویلیامز برای ایفای نقش مادر اسپیلبرگ انتخاب شده بود و ست روگن و پل دانو به عنوان دیگر بازیگران فیلم معرفی شده بودند.

 

جولیا باتلرز بازیگر نوجوان فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" تارانتینو و گابریل لابل دیگر بازیگرانی هستند که برای این فیلم قرارداد امضا کرده‌اند. دانو قرار است در نقش پدر اسپیلبرگ بازی کند و روگن نیز نقش عموی محبوب او را ایفا می‌کند.

 

به گزارش مهر، ریچنر تنها ۱۹ سال دارد و به تازگی در "انتخاب رابی" در کنار جین سیمور بازی کرد. وی به زودی با فصل دوم سریال "وحشی‌ها" در شبکه آمازون نیز دیده خواهد شد.

 

این فیلم که هنوز عنوانی ندارد بر مبنای خاطرات اسپیلبرگ در دوران کودکی و در سنین رشد ساخته می‌شود. وی وقتی ۱۲ سال داشت اولین فیلمش را در خانه ساخت که درباره یک قطار سرنگون شده بود و پس از آن شروع به ساختن فیلم‌های ماجراجویی ۸ میلیمتری کرد.

 

قرار است عکاسی‌های فیلم از ماه آینده نزدیک لس‌آنجلس شروع شود.

 

اسپیلبرگ از نویسندگان فیلمنامه فیلم در کنار تونی کوشنر بوده که با هم در فیلم‌هایی مانند "مونیخ" و "لینکلن" همکاری کرده بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------