مهدی نادری فیلم «اکس چنج» را می‌سازد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مهدی نادری با ارائه توضیح‌هایی درباره‌ی فیلم‌نامه جدیدش «اکس‌ چنج»، گفت: به تازگی این فیلم‌نامه را تمام کردم و برای ساخت آن مشغول مذاکرات با دو، سه گروه به عنوان تهیه کننده و سرمایه‌گذار هستم. با هر گروهی که شرایط بهتری داشته باشد کار را آغاز می‌کنیم.

 این کارگردان و فیلم‌نامه نویس که با ایسنا گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: بنا به شرایط داستانی، فیلمبرداری «اکس چنج» باید اردیبهشت ماه باشد. تم فیلم‌نامه جاه طلبی‌ها و نوکیسگی است البته با رویکرد طنز _ اجتماعی.

او گفت که در نظر دارد برای این فیلم نیز با یک تیم جوان همکاری کند و شخصیت پردازی در این داستان تلفیقی از شخصیت‌های جوان و میانسال را می‌طلبد.

این کارگردان با بیان اینکه "سال‌هاست بر روی فیلمنامه دیگری به نام «تیغ کهنه» کار می‌کند و مراحل بازنویسی آن نیز به تازگی تمام شده است" افزود: در حال حاضر برای ساخت «تیغ کهنه»  برنامه زمان‌بندی دارم که امیدوارم بعد از «اکس چنج» کلید بخورد.

مهدی نادری گفت: فیلمنامه «تیغ کهنه» طنز نیست و یک داستان قهرمان محور است. این در حالیست که داستان‌های قهرمان محور در سینمای ایران مغفول مانده است؛ در دوره‌ای قهرمان، عزم و اراده و تلاش و نبردی که برای رسیدن به هدفش می‌کرد، در سینمای ما شاخص بود اما شاید تحت تاثیر زمانه و رویکردهای ناتورالیستی یا دیگر ژانرهاست که قهرمان با اراده و فضیلت جای خود را با شهروند خاکستری و سردر گم عوض کرده است.

او در پایان افزود: «سامورائی در برلین» در مراحل فنی، ساخت موسیقی و تیتراژ و صداگذاری است. در حال حاضر "مسعود سخاوت‌دوست" مشغول ساخت موسیقی است. «سامورائی در برلین» برای مردم و با عشق آن‌ها ساخته شده است و امیدوارم بزودی آن را اکران عمومی کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------