آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

تهیه‌کننده «ترمیناتور» از دنیا رفت



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,اندی واینا

اندی واینا تهیه‌کننده «ترمیناتور» در ۷۴ سالگی درگذشت. «آرنولد» درگذشت این سینماگر را تسلیت گفته است.

 به گزارش فارس،  اندی واینا مدیر تولید چندین فیلم اکشن شاخص چون «رِمبو» و «ترمیناتور» در ۷۴ سالگی درگذشت. بنیاد ملی فیلم مجارستان خبر درگذشت اندی واینا را اعلام کرد و او را چهره حکمفرمای صنعت فیلم مجارستان و جهان نامید.

واینا با همکاری ماریو کاسار شرکت «پاور هاوس کارولکو» را تاسیس کرد و فیلم‌های موفقی چون «ترمیناتور۲: روز داوری»، اولین فیلم از سه‌گانه «رمبو» و «غریزه اصلی» را خلق کردند. او همچنین بنیان‌گذار و رئیس موسسه بازاریابی فیلم آمریکا بود که بازار فیلم آمریکا را راه‌اندازی کرد.

آنتونیو باندراس هنرپیشه هالیوودی پیام تسلیت خود را برای درگذشت واینا چنین نوشت: خداحافظ دوست عزیز. برای همه چیز ممنونم. او همچنین تهیه‌کننده فیلم‌هایی همچون «نیکسون» به کارگردانی «اولیور استون»، «اِویتا» با بازی مدونا و «جان سخت» بوده است.

آرنولد شواتزِنِگِر واینا را «نیرویی انقلابی» و «یکی از بخشنده‌ترین آدم‌های اطراف خود» عنوان کرد و گفت: «اندی واینا دوستی عزیز و یک نیروی انقلابی در هالیوود بود. او اثبات کرد که برای خلق فیلم‌های بزرگی چون «ترمیناتور۲» یا «یادآوری کامل» نیازی به استودیو نیست. او قلبی بزرگ داشت و یکی از بخشنده‌ترین آدم‌های اطرافم بود. دلم برایش تنگ خواهد شد. خود را شریک غم خانواده‌اش می‌دانم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------