آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

خیراندیش سال آینده به "میگرن" می رود



 

خیراندیش سال آینده به

 

گوهر خیراندیش گفت: قرار است سال آینده در فیلم سینمایی "میگرن" بازی کنم.

خیراندیش درباره کارجدید خود به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران توضیح داد: فیلم سینمایی میگرن را مانلی شجاعی کارگردانی خواهد کرد و سال آینده کار کلید می خورد.

وی افزود: برای عید در یک مجموعه پانزده قسمتی به نام "بچه ها نگاه می کنند" را به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند و تهیه کنندگی محمدرضا تختکشیان بازی کرده ام. در این فیلم نقش عمه طاووس را دارم که نقش مقابلم را آتیلا پسیانی بازی می کند و داستان راجع به اختلاف نظرهایی است که بین ما دونفر وجود دارد و باعث بروز مشکلات می شود.

میرطاهر مظلومی، سیدعلی صالحی، رضا داوودنژاد، علی مردانه، سیامک صفری، هدایت هاشمی، شبنم مقدمی، سارا خوئینی ها، سپیده اعلایی، سمیرا ذکایی، گلاره عباسی، امیرحسین عباس نژاد، دنیا جهانگیری پور، مبینا آتشی، مهسا هاشمی و محمدحسام عارف در این سریال ایفای نقش کرده اند. همچنین فیلمنامه این سریال را علیرضا محمودی نوشته و احمد رفیع زاده هم کار بازنویسی آن را به عهده داشته است.

وی افزود: "علفزار" به کارگردانی محمدعلی طالبی، "شش نفر زیر باران" ساخته علی عطشانی و "خنده در باران" داریوش فرهنگ از آخرین فعالیت های سینمای من است.... /خبرگزاری سینمای ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------