مریم کاویانی: ظرفیت شهرت داشتن، شرط ماندگاری بازیگران است



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,مریم کاویانی

صرفا علاقه تنها کافی نیست بلکه جوانان تازه کار باید جنبه ی شهرت داشته باشند و با پشتکار و اخلاق خوب خودشان بتوانند در این عرصه ماندگار شوند.

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ؛ در خصوص معیار و ملاک جوانان تازه کار عرصه بازیگری گفت: بنظر من علاقه تنها کافی نیست بلکه جوانان تازه کار باید جنبه شهرت داشته باشند و با پشتکار و اخلاق خوب خودشان بتوانند در این عرصه ماندگار شوند. یعنی به هیچ راهی صرفا با علاقه نمی توان رسید و باید دانش و آگاهی خودشان را بالا ببرند و اینکه ظرفیت شهرت داشته باشند.

 

وی ادامه داد: از نظر من آنچه بیشتر اهمیت دارد با اخلاق بودن آدم ها است، که بازيگرها و چهرهای جديد براي رسيدن به ماندگاری بايد فرمول درست را رعايت كنند كه همان پشتكار و اخلاق حرفه ای است.

 

کاویانی همچنین در پاسخ به اینکه اگر دوباره به گذشته برگردد بازیگری را انتخاب می کند، اظهار داشت: من اگر باز هم به گذشته برگردم قطعا بازیگری را انتخاب می کنم. من قبلا پرستار بودم و بعدا بازیگر شدم به علت اینکه دعوت های زیادی به همکاری در حرفه ی بازیگری داشتم و من خیلی نا آگاهانه فقط برای اینکه خیلی پیشنهاد داشتم، قبول کردم و رفتم تا تجربه کنم و وقتی هم وارد این حرفه شدم، متوجه علاقه فراوانم به بازیگری شدم و این حرفه را ادامه دادم.

 

بازیگر مجموعه تلویزیونی "دارا و ندار"  درباره فعالیت هایش اظهار داشت: در حال حاضر هیچ فعالیتی در سینما و تلویزیون ندارم.

 

کاویانی در خصوص گزیده کار شدنش گفت: من فقط گزیده کار نشدم بلکه پیشنهاد خوب کاری نداشتم و درواقع کار محدود شده است، چرا که چهره های جدیدی وارد این عرصه شدند و یک موجی از معرفی چهره های جدید باعث می شود که یکسری از ما هنرمندان کم کار شویم، اما نه اینکه پیشنهاد کار نداشته باشیم بلکه ممکن است مطابق معیار ما نباشد.

 

بازیگر مجموعه تلویزیونی "مدینه" پیرامون ملاک انتخاب نقش در فیلم و سریال تصریح کرد: آنچه اهمیت بیشتری برای من دارد قصه است. من بیشتر باید قصه را دوست داشته باشم ولی کارگردان خوب نیز بسیار مهم است و هر بازیگری آرزو دارد با کارگردان خوب کار کند. چراکه اگر کارگردان خوب نباشد نمی تواند کار را درست اداره کند و اون کار دیده نمی شود حتی اگر قصه خوبی داشته باشد.

 

وی در پایان گفت: معیار اصلی من بیشتر شرایط کار است یعنی فقط محدود به یک چیز نمی شود بلکه مربوط به همه مسائل مانند بودجه کار، فیلم نامه، کارگردان، عوامل و دوستان خوبی می شود که قرار است با آن ها کار کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------