لئوناردو دی کاپریو نقشهای پیچیده را دوست دارد



 

 

لئوناردو دی کاپریو نقشهای پیچیده را دوست دارد

 

لئوناردو دی کاپریو خیلی دوست دارد نقش شخصیتهای مرموزو پیچیده را بازی کند.

ستاره فیلم" جی ادگار " برای انتخاب فیلم به موضوع و ژانر آن توجه نمی‌کند بلکه بیشتر به شخصیتهای فیلم اهمیت می‌دهد و فقط نقش شخصیتهایی را بازی می‌کند که برایش جالب و جذاب باشند.

او گفت: "من هیچ وقت به نقشها و شخصیتهایی که جذبشان می‌شوم شک نمی‌کنم. من در انتخاب فیلمها به ژانر آنها توجه نمی‌کنم و اینکه پروژه بعدی من یک فیلم کمدی یا علمی‌ تخیلی باشد و یا ژانر دیگری داشته باشد اصلا" برای من اهمیتی ندارد."

"من فقط در فیلمهایی بازی می‌کنم که شخصیتهای آن برای من جذابیت داشته باشند و احساس کنم که می‌توانم نقش شخصیت مورد نظر را بخوبی بازی کنم. من شخصیتهای مرموز و پیچیده را خیلی دوست دارم."

لئوناردو که در فیلم درام "جی ادگار" نقش جی ادگارهوور، موسس اف بی آی را بازی می‌کند و با پروژه "گتسبی بزرگ" که اقتباسی از رمان کلاسیک اسکات فیچرالد است نیزهمکاری می‌کند از تجربیاتی که در این فیلمها کسب کرده ، خیلی لذت برده است. او برای اینکه بتواند با آمادگی کامل در این دو پروژه حاضر شود ونقشهایش را بخوبی بازی کند تحقیقات زیادی درباره شخصیتهای این فیلمها انجام داده است.

لئونارد در ادامه حرفهایش گفت:"من شخصیتهای فیلم "گتسبی بزرگ" و "جی ادگار" را خیلی دوست دارم. هر دوی آنها شخصیتهای بسیار پیچیده ای دارند که باعث می‌شوند میلیونها سئوال در ذهن انسان ایجاد شود.من دلم می‌خواست جواب تمام این سئوالات را بفهمم و به همین دلیل تحقیقات زیادی درباره این شخصیتها انجام دادم که واقعا" کار جالب و هیجان انگیزی بود."... /  aftabir.com

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------