آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

تدوین همزمان «ناخواسته» توسط محمدحسین لطیفی + عکس‌های جدید



تدوین همزمان «ناخواسته» توسط محمدحسین لطیفی + عکس‌های جدید

فیلمبرداری «ناخواسته» با جلوی دوربین رفتن فرهاد قائمیان ادامه دارد و تدوین آن نیز به‌صورت همزمان توسط محمدحسین لطیفی انجام می‌شود.

بازیگران ناخواسته, تصاویر فیلم ناخواسته

 

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «ناخواسته» به عنوان نخستین فیلم بلند برزو نیک‌نژاد از اوایل آبان‌ماه در قم کلید خورد و سپس گروه در کاشان، نائین و انارک به فیلمبرداری ادامه دادند.

این روزها نیز کار تولید در لوکیشن‌های خور و بیابانک پیگیری می‌شود و گروه تولید، کار فیلمبرداری را در روستای گرمه واقع در خور پیش می‌برند.

مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سیدزاده و فرهاد قائمیان بازیگران این فیلم هستند و بزودی یک بازیگر شاخص دیگر نیز به گروه اضافه خواهد شد.

تاکنون بازی مهتاب کرامتی و مهدی فقیه در این فیلم به پایان رسیده و سکانس‌های فرهاد قائمیان نیز به تازگی فیلمبرداری شده است.

 

بازیگران ناخواسته, تصاویر فیلم ناخواسته

 
«ناخواسته» یک فیلم جاده‌ای با مضمونی درام و عاشقانه است. فیلمبرداری در جاده‌های مختلف گروه تولید را با سختی‌هایی مواجه کرده اما پروسه تولید فیلم با تلاش شبانه‌روزی و طبق برنامه‌ریزی انجام شده پیش می‌رود.

اکنون محمدحسین لطیفی، کارگردان سینما و تلویزیون، تدوین همزمان «ناخواسته» را انجام می‌دهد و طی روزهای آینده آهنگساز پروژه نیز انتخاب می‌شود تا این فیلم برای حضور در جشنواره فجر آماده شود.

بر اساس این گزارش، در خلاصه داستان «ناخواسته» آمده است: «هر از گاهی اتفاقاتی می‌افتد، خوب یا بد که اگر جاده زندگی‌مان را تغییر ندهد، پیچ و تابش گریز ناپذیر است. ما خواسته، کاری می کنیم برای دوری از ناخواسته‌های سر زده، ولی گه‌گاه سرنوشت‌مان رقم می‌خورد، با همین ناخواسته‌ها».

تهیه‌کنندگی فیلم «ناخواسته» را محمدحسین لطیفی و سیدامید سیدزاده برعهده دارند. همچنین برزو نیک‌نژاد که نویسندگی سریال «دودکش» را بر عهده داشت کارگردان این پروژه است. او سال‌ها به عنوان دستیار با چهره‌های مختلفی در تلویزیون از جمله ابراهیم فروزش، سعید سلطانی، محمدحسین لطیفی و سیروس مقدم همکاری داشته است.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مدیر فیلمبرداری : مسعود سلامی، طراح صحنه و لباس: محسن نصرالهی، صدابردار: علیرضا غفاری‌نژاد، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر تولید: مهدی چراغی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: احسان سجادی‌حسینی، مدیر روابط عمومی: هادی داداشی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، دستیار اول فیلمبردار: مصطفی سیفری، منشی صحنه: محمدحسین گل فشان، عکاس: محمد بدرلو، گروه فیلمبرداری: امید رخ‌افروز، هادی منوچهر‌پناه، کیوان عبداللهی ارجمند، مهرداد کاظمی، احمد صادقیان، دستیار دوم کارگردان: نوید صلاحی، گروه صحنه و لباس: جواد فاضلی، جواد داودی، سامره جوانمرد، گروه گریم: میثم قراگوزلو، سمانه مرادیان، گروه تدارکات: محمدرضا آهی، ابوالفضل لطفی، حامد آزادی، محمدرضا حق‌گو.

 

بازیگران ناخواسته, تصاویر فیلم ناخواسته

 

بازیگران ناخواسته, تصاویر فیلم ناخواسته

 

بازیگران ناخواسته, تصاویر فیلم ناخواسته

 /ایسنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------