آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

تعجب و خشم هوادارن ریحانا از آشتی او با کریس براون +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: آشتي کردن "ريحانا" و "کريس براون" باعث تعجب و خشم هواداران آنها شده است.

تعجب و خشم هوادارن ریحانا از آشتی او با کریس براون

"ريحانا ستاره" جنجالي 24 ساله موسيقي غرب چند سال پيش به دليل مشکلاتي که ميان او و همراه آن زمانش "کريس براون" پيش آمد از او جدا شد. اين دو که گفته ميشد عشق آتشيني دارند در پي يک زد و خورد شديد از هم جدا شدند. آن زمان ريحانا از او به دادگاه شکايت کرد و تصويري از چهره خون آلود و کبود شده خود که در اثر زد و خورد وضع وخيمي داشت براي هوادارانش منتشر کرد.

تعجب و خشم هوادارن ریحانا از آشتی او با کریس براون

حال بعد از گذشت چند سال از اين اتفاق اخيرا اين دو همه جا با هم ديده ميشوند و به نظر ميرسد ريحانا او را بخشيده است. به تازگي تصاوير زيادي از اين زوج در کنار يکديگر توسط عکاسان شکار شده است که عکس العملهاي متفاوتي را در پي داشته است.

ريحانا اخيرا يک عکس با زمينه سياه و سفيد از خود منتشر کرده است که نشان ميدهد سر او روي بازوي يک مرد قرار دارد که دست وي پر از خالکوبي است و گفته ميشود او نميتواند کسي جز "کريس براون" باشد. هواداران ريحانا از اين مسئله ابراز نارضايتي کرده و از او خواسته اند هرچه سريعتر رابطه اش را با او قطع کند.

"کريس براون" با يک مدل فرانسوي مشهور رابطه داشت که به نظر ميرسد اين روزها رابطه اش را با او تمام کرده و در پي برقراري رابطه عشقي مجدد با ريحاناست.

منبع:پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------