مهرداد صدیقیان:‌ گاردی برای مدیوم‌های مختلف ندارم



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,مهرداد صدیقیان
مهرداد صدیقیان با بیان اینکه در ادامه راهش نقش‌های چالش برانگیزتری را انتخاب می‌کند، گفت: به شخصه با هیچ مدیومی مسئله ندارم و هرجا پیشنهاد خوبی باشد، در آنجا کار خواهم کرد. 

به گزارش ایلنا، مهرداد صدیقیان در تازه‌ترین تجربه کاری خود در فیلم «سونامی» به کارگردانی میلاد صدرعاملی به ایفای نقش پرداخته است. او در این فیلم ایفاگر نقش یک ورزشکار است که برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تکواندو رقیب جدی همچون بهرام رادان را در مقابل خود دارد.

 

این بازیگر درباره اینکه این نقش و نقش‌هایی دیگری که در این سال‌ها بازی کرده را تا چه اندازه باور کرده است، گفت: کاملا این احساس را می‌کنم که از مهرداد صدیقیان جدا شده و نقش مورد نظر می‌شوم. یعنی اگر این احساس را نداشتم که اصلا کار نمی‌کردم. تمام هدف من این است که نزدیک به کاراکتر مورد نظر شوم و به نظرم کار بازیگر همین است.

 

وی در ادامه افزود: البته به هر حال رگه‌هایی از خود من در نقش‌ها وجود دارد. چراکه هیچ بازیگری نمی‌تواند بگوید که در ایفای نقش‌ها کاملا از خودم جدا می‌شوم. به هر حال من همان صورت و همان صدا هستم. مگر یک انسان چند مدل می‌تواند اخم کند و بخندد. در نهایت باید بگویم که به هر حال رگه‌هایی از من در نقش‌ها وجود دارد ولی من سعی می‌کنم رفتارم را با یک جزئیاتی تغییر دهم و نزدیک به نقش کنم.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی مهرداد صدیقیان

 

این بازیگر با بیان اینکه نقش‌های چالش برانگیز برایم جذاب‌تر بوده و قطعا چنین نقش‌هایی را انتخاب می‌کنم، درباره تعامل با کارگردان‌های مختلف توضیح داد: اختلاف نظر در صحنه‌های مختلف یک فیلم، در دوران کاری من خیلی اتفاق افتاده است ولی در نهایت باید بگویم که من یک تکه از پازل یک فیلم هستم و تعیین‌کننده نیستم. درنهایت کارگردان است که تعیین می‌کند در سکانس چه اتفاقی بیفتد و من سعی می‌کنم که با او تعامل داشته باشم و راهی را بروم که او می‌خواهد.

 

صدیقیان در پایان درباره عدم همکاری خود با تلویزیون در این مدت اظهار داشت: به شخصه با هیچ مدیومی، مسئله و گاردی ندارم و هرجا احساس کنم که پیشنهاد خوبی در میان است و قرار به انجام کار و اتفاق بهتری است، در آنجا کار می‌کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------