آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سام درخشانی از «ایران» رفت/ تغییرات یک مسابقه تلویزیونی



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,مسابقه ایران
پخش سری جدید مسابقه «ایران» با انجام برخی تغییرات از شب گذشته آغاز شده که از جمله آن، تغییر مجری برنامه است. 

به گزارش مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، اولین قسمت از سری جدید مسابقه تلویزیونی «ایران» به کارگردانی سعید رضایت با تغییر مجری و اضافه شدن چند آیتم جدید شب گذشته سه‌شنبه ۱۳ آبان‌ ماه از شبکه اول سیما روی آنتن رفت.

 

هاشم رضایت تهیه‌کننده این پروژه درباره تغییرات لحاظ شده در فصل دوم این مسابقه گفت: در سری جدید، اجرای برنامه بر عهده سعید شیخ‌زاده از مجریان و گویندگان خوب کشور است و به تازگی نیز ضبط قسمت‌ها آغاز شده است. علاوه بر تغییر مجری، برای ایجاد تنوع در آیتم‌ها چند بازی جدید نیز توسط طراحان برنامه به مسابقه اضافه شده است.

 

وی همچنین درباره دلایل تغییر مجری برنامه بیان کرد: آقای سام درخشانی در ۶۰ قسمت به بهترین شکل ممکن اجرای مسابقه را برعهده داشت. متأسفانه در میان وقفه طولانی و پیش‌بینی نشده‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ضبط برنامه ایجاد شد، آقای درخشانی پیشنهاد بازی در سریال «خوب، بد، جلف» را دریافت کرد و در صورت پذیرش این پیشنهاد، عملا حضور وی در فصل دوم مسابقه از نظر زمانی امکان‌پذیر نبود. ما نیز با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق آغاز ضبط، طی یک تفاهم کاملا دوستانه تصمیم گرفتیم اجرای برنامه را به گزینه دیگری واگذار کنیم. ضمن اینکه این احتمال وجود دارد در پروژه آینده دوباره بتوانیم با آقای درخشانی همکاری داشته باشیم.

 

این تهیه‌کننده درباره اقدامات لازم برای حفظ سلامتی افراد حاضر در استودیو ابراز کرد: برای حفظ سلامتی گروه همچنان ضبط مسابقه بدون حضور تماشاگران انجام می‌شود و به شرکت کنندگان نیز تأکید می‌شود که از آوردن همراه خودداری کنند. به مانند سری قبل و برای حفظ سلامتی اعضای پروژه از تمامی افراد، قبل از حضور در استودیو تست گرفته می‌شود و تلاش می‌کنیم تا تمامی نکات بهداشتی را نیز رعایت کنیم.

 

رضایت در پایان درباره نحوه پخش سری جدید این مسابقه عنوان کرد: به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) استثنائا اولین قسمت از سری جدید مسابقه شب گذشته ۱۳ آبان ماه همزمان با این روز عزیز روی آنتن رفت اما در هفته‌های آتی برنامه تنها در شب‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه بعد از خبر ساعت ۱۹ پخش خواهد شد.

 

مسابقه «ایران» در گروه اجتماعی شبکه اول تهیه و تولید می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------