آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

سه ایده جدید برای راه اندازی کسب و کار کوچک



دستگاه جوجه کشی,دستگاه جوجه کشی حرفه ای

 
اکثر انسان ها دوست دارند موفق شوند و با سرمایه کم پول خوبی به دست آورند. در این مرحله است که به دنبال ایده برای راه اندازی کسب و کار کوچک خود میگردند.  احساس خوب موفقیت از ذات انسان سرچشمه میگیرد.


راه اندازی کسب و کار کوچک و رسیدن به یک درآمد ایده آل یک نیاز و یک حس خوب است که دوست داریم یک شبه به دست آوریم. هر کسی به دنبال یک مکان درست برای سرمایه گذاری پس اندازهایش است و دوست دارد کسب و کار کوچک خانگی ولی جدید راه بیاندازد. همیشه در اولین قدم این سوال به ذهن می آید که باید چه کار کنم؟چه ایده ای میتواند برای من مناسب باشد؟ بهترین ایده برای راه اندازی کسب و کار خانگی کوچک و موفق چیست؟ چه کسب و کار کوچک پرسودی وجود دارد که من از آنها بی خبرم؟ یا اینکه راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون امکان پذیر است؟

حال که در حال مطالعه این نوشته هستید مطمئنا ایده مناسبی ایده مناسبی برای کسب و کار نداشته اید که به نظرتان به اندازه کافی قوی باشد، نا امید نشوید همین اراده شما نشان می دهد که شما فرد مناسبی برای شروع یک کسب و کار جدید و مطمئنا به اراده و عزمی که دارید در هر کسب و کاری موفق خواهید شد.


با ایده های کسب و کار جدیدی که در این نوشته به شما معرفی خواهد شد، مطمئنا ایده مورد پسند خود را خواهید یافت هم چنین برای راه اندازی کسب و کار کوچک و رسیدن به درآمد مورد نظر باید تلاش بکنید. ایده های کسب و کار ارائه شده کاملا معقولانه بوده و افراد زیادی هستند که از این طریق به درآمد های میلیونی رسیده اند.

با دقت تا انتهای مطلب را بخوانید و مطمئن باشید که با سرمایه اندک هم می توان کارهای بزرگ انجام داد و حتی راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون نیز امکان پذیر است.
 

پرورش پرندگان زینتی,دستگاه جوجه کشی

 

ایده اول : پرورش پرندگان زینتی یک کار پر درآمد با سرمایه کم و مکان کوچک

پرورش پرندگان زینتی به عنوان یک کسب و کار جدید و پر سود، دارای درآمد عالی و هزینه های اولیه و جانبی بسیار کم می باشد.


آیا از قیمت طوطی سانانی مثل کاسکو خبر دارید ؟ آیا می دانید قیمت برخی نژاد های قناری حتی تا چند میلیون تومان هم می رسد؟


قیمت یک کاسکو به طور متوسط در بازار روز بین یک میلیون پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان می باشد.تخم کاسکو تا چند صد هزار تومان در بازار به فروش می رسد.قیمت یک مرغ مینا بین 400 تا 800 هزار تومان می باشد.یک عروس هلندی در صورت کوچک بودن تا 200 هزار تومان در صورت بالغ بودن تا 400 هزار تومان و در صورت بالغ و مولد بودن 800 هزار تومان به فروش می رسد.شاید این آمار برای شما بسیار تعجب برانگیز باشند ولی کاملا حقیقت دارند.


بهتر است بیشتر تعجب کنید وقتی بدانید افرادی هستند که با پرورش کاسکو ماهانه بالای پنج میلیون تومان درآمد دارند.یک مثال کاملا عملی را بیایید با هم در مورد قناری مرور کنیم.برای پرورش پرندگان زینتی نیاز به تجهیزات خاصی نیست.


تنها یک دستگاه جوجه کشی ، یک فضای کوچک و تجربه سرمایه اولیه کافی برای این کار است.
اگر بخواهیم پرورش قناری را به عنوان شروع یک کسب و کار انتخاب کنیم دو راه پیش رو داریم یا باید از قناری های معمولی به اصطلاح رسمی نگهداری کنیم یا از قناری های نژاد دار.
قناری های رسمی یا همان قناری های بومی شده به قناری های گفته میشود که با شرایط محیط منطقه به طور کاملا ایده آلی خو گرفتن ، معمولا پرورش این قناری ها بسیار آسان است و پدر و مادر های خوبی برای جوجه هایشان به حساب می آیند.
جوجه کشی از این دسته قناری ها بسیار آسان می باشد و معمولا در سال بسته به شرایط محیط زندگی و روش تغذیه تا چهار بار اقدام به تکثیر و جوجه کشی از آنها نمود.
در یک محیط بسیار کوچک بیست متری می توان تا پنجاه قناری را نگهداری نمود و قیمت هر قناری معمولا بین 150 تا 300 هزار تومان می باشد.
یک فرد معمول که اقدام به جوجه کشی و پرورش و فروش قناری می نماید به طور معمول بین 50 تا 70 قناری را نگهداری می کند.
جوجه کشی و پرورش قناری های معمولی می تواند به راحتی بدون اینکه وقت زیادی از شما بگیرید درآمد قابل توجهی را نصیب شما نماید.
چرا که شما می توانید در یک محیط بیست متری سالانه تا دویست قناری پرورش داده و به فروش برسانید.
نوع دوم قناری ها ، قناری های نژاد دار هستند که انواع مختلفی دارند و بین علاقه مندان به قناری  بسیار مورد توجه می باشند.
نگهداری از قناری های نژاد دار اندکی دشوار است و نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارد ولی می توانید با کمی تجربه و دقت در کنار لذت از کار در آمد بسیار ایده آلی به دست آورد جالب توجه اینکه قیمت این قناری ها گاهی تا 3 میلیون تومان هم می رسد و درآمد پرورش دهندگان آن گاهی بسیار نجومی است به گونه ای که در نگاه اول قابل باور به نظر نمی رسد.
نکته مهم دیگر در مورد پرورش قناری فروش بسیار راحت و کشش بالای بازار برای خرید آن است به نوعی که در تحقیقاتی که از بازار انجام دادم اکثریت فروشندگان قناری عنوان می نمودند " که قناری خوب را تو هوا می برند ".
پس شرایط فروش آن هم مساعد است و تنها با چند قناری و یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای از برند های شناخته شده همچون گروه صنعتی اسکندری شروع به تکثیر و پرورش قناری نمود و کسب و کار جدید خانگی خود را راه اندازی نمود.


این آمار و ارقام معمولا در مورد اکثر پرندگان زینتی مانند کاسکو ، مرغ مینا ، طاووس ، مرغ عشق و ... نیز صدق می کند و تنها بایست دید که شما به کدام پرنده علاقه بیشتری دارید.
همچنین درآمد از پرورش کاسکو و مرغ مینا و امثال این پرندگان به مراتب سود بیشتری حد تا بیش از پنج میلیون تومان در ماه را به همراه دارد.

 

اگر علاقه مند به راه اندازی پرورش و جوجه کشی از پرندگان هستید سری به وبسایت https://chicken-device.ir  بزنید.

 

دستگاه جوجه کشی حرفه ای,پرورش پرندگان بومی


ایده دوم : پرورش پرندگان بومی مانند مرغ ، بلدرچین ، غاز ، اردک و .. برای تخم و گوشت

روش دوم و البته بسیار پر درآمد برای راه اندازی کسب و کار کوچک پرورش پرندگان بومی تخم گذار می باشد. هم اکنون که شما در حال مطالعه این مطلب هستید افراد زیادی در یک محل قدیمی در روستایشان یا یک محل اجاره ای کوچک در حومه شهر در حال پرورش بلدرچین ، مرغ ، بوقلمون ، غاز و اردک و ...  هستند.


واقعا می توان پرورش این دسته از پرندگان را یک کار پر در آمد و موفق به حساب آورد.
دیگر سر هر سفره ای می توان مرغ را دید و هر کسی تخم مرغ مصرف می کند اما این روزها همه دنبال محصولات ارگانیک هستند ؛ مرغ ارگانیک و بومی ، اردک بومی ، غاز بومی ، بوقلمون بومی اینها محصولاتی هستند که قیمت چند برابر گوشت مرغ معمولی دارند و بر خلاف سابق اکنون سر سفره اکثریت قشر مرفع جامعه هستند. سری به هتل های خوب بزنید گران ترین غذاهای آنها خوراک کبک یا بلدرچین و یا حتی گوشت خوش خوراک بوقلمون بومی است.


آمارهای منتشر شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی نشان می دهد در حالی که میانگین مصرف سرانه جهانی گوشت مرغ ۱۵ کیلوگرم است، ایرانی ها ۱۱ کیلوگرم بیش از مردم جهان از این پروتئین استفاده می کنند. بازارها حکایت از استقبال بی نظیر مردم از محصولات پروتئینی طبیعی دارند پس می توان برای راه اندازی کسب و کار کوچک و جدید از این ایده بهره برد. مردم از مصرف انواع گوشت مرغ صنعتی و بی طعم و پر ضرر خسته شده اند و بازار بسیار قابل توجهی در تولید انواع فراورده های پروتئینی طبیعی مانند جوجه کشی و پرورش غاز ، شترمرغ  ، مرغ ، بوقلمون ، اردک و ... بومی وجود دارد حتی استفاده از تخم پرندگان بومی نیز به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.


می توان با تلاش و سرمایه کم شروع به تولید انواع پرندگان بومی مورد نیاز این بازار بزرگ نمود و بسته به رشد و پیشرفت درآمد مناسبی را به دست آورد.

بنابراین برای راه اندازی این کسب و کار خانگی و پر سود نیاز به خرید یک دستگاه جوجه کشی بلدرچین ، تعدادی تخم نطفه دار و چند متر زمین دارید، مطمئنا از این کار سود بسیار زیادی نصیب شما خواهد شد.
 

دستگاه جوجه کشی بلدرچین,قفس بلدرچین

 

ایده سوم : پرورش مرغ در سطح مرغداری و فارم بزرگ تولید جوجه یکروزه
آمارهای منتشر شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی نشان می دهد در حالی که میانگین مصرف سرانه جهانی گوشت مرغ ۱۵ کیلوگرم است، ایرانی ها ۱۱ کیلوگرم بیش از مردم جهان از این پروتئین استفاده می کنند


اگر شما سرمایه بیشتری دارید و توانایی مدیریت یک کسب و کار میلیارد تومانی را دارید یک پیشنهاد جدی به شما راه اندازی مرغداری و فارم های بزرگ تولید جوجه یکروزه می باشد.


سرانه مصرف گوشت مرغ در ایران بیش از 26 کیلوگرم ثبت شده است.
ایا فکر می کنید تمام این مرغ ها در زیر مرغ مادر متولد میشوند؟ اگر این تصور شماست باید بگویم کاملا اشتباه است.


دستگاه جوجه کشی صنعتی بزرگ تا ظرفیت تولید یک میلیون جوجه یک روزه وظیفه تولید این حجم از جوجه را بر عهده دارد و مرغداری های صنعتی این جوجه ها را تبدیل به مرغ می کنند.


پس برای راه اندازی کسب و کار پر سود و پربازده میتوانید یک فارم بزرگ تولید جوجه یکروزه تاسیس نمایید، برای اینکار نیاز به یک ماشین جوجه کشی صنعتی بزرگ و یک سالن پرورش و تجهیزات مرغداری دارید. معمولاً حداقل ظرفیت تولید یک فارم جوجه یکروزه باید یکصد هزار قطعه در ماه باشد.


شما میتوانید تخم نطفه دار استاندارد را از شرکت های تخصصی تولید تخم نطفه دار اصلاح شده خریداری نموده ، آن را با استفاده از دستگاه های انکوباتور تبدیل به جوجه یکروزه نموده و از سود سرشار آن بهره مند شوید. طبیعتاً این نوع بهره برداری از دستگاه های جوجه کشی نیازمند سرمایه گذاری های سنگین و صرف زمان و کسب تخصص های لازم می باشد.


در قالبی کوچکتر ، اگر شما دارای یک مرغداری گوشتی هستید میتوانید با خرید یک ماشین جوجه کشی نسبتاً بزرگ با ظرفیت 10 تا 40 هزار قطعه مرغ خود را از خرید جوجه یکروزه و صرف هزینه های سنگین بی نیاز کرده و سوددهی مرغداری خود را به حداکثر برسانید.

 

پرورش مرغ,دستگاه جوجه کشی حرفه ای,پرورش قارچ

 
ایده چهارم : راه اندازی سالن پرورش قارچ به عنوان یک کسب و کار کوچک و پر سود
با توجه به تغییر فرهنگ مصرف مردم و افزایش سطح آگاهی آنان، گرایش مردم به مصزف قارچ نیز افزایش یافته است. زیرا قارچ سرشار از پروتئین و ویتامین ها و املاح معدنب بوده و کاملا بدون کلسترول مضر می باشد و جایگزین مناسبی در زمان نبود گوشت می باشد. هم چنین امروزه در بسیاری از خوراکی ها نیز سوپ، پیتزا، املت و ... از قارچ استفاده می کنند و اگر شما به دنبال یک ایده جدید برای راه اندازی کسب و کار کوچک می گردید، مطمئنا این گزینه سود خوبی را برای شما به دنبال خواهد داشت.


بسیاری از فروشگاه ها، رستوران ها و مراکز تهیه غذا خریدار محصولات قارچی شما می باشد، بنابراین از لحاظ بازار فروش خیالتان راحت باشد که محصول تان روی دست نخواهد ماند. برای راه اندازی سالن پرورش قارچ شما به یک مکان، تعدادی رطوبت ساز، مقداری بذر، مقداری خاک و مقداری کاه و کمپوست دارید و اگر در منطقه ای معتدل یا سرد قرار دارید برای گرم کردن سالن در فصل زمستان نیاز به یک هیتر گلخانه ای دارید.

 

جوجه کشی شترمرغ,گلخانه گل های زینتی

 
ایده پنجم : راه اندازی گلخانه گل های زینتی به عنوان یک کسب و کار خانگی کوچک
مطمئن باشید افراد زیادی خریدار گل های شما خواهند بود. بسیاری از خانه ها، ادارات، مراکز شهرداری، گل فروشی ها و ... برای تزئین خانه، محل کار و محیط اطراف نیازمند گل هستند. اگر شما در یک فضای 20 متری یک گلخانه کوچک که شامل انواع گل های زینتی باشد، درآمد خوبی را می توانید کسب کنید؟ آیا از قیمت هر شاخه گل رز خبر دارید؟ و یا از قیمت یک گلدان کوچک کاکتوس مطلع هستید؟ 


شما برای پرورش گل های زینتی فقط به یک گلخانه کوچک، مقداری خاک حاصل خیز، تعدادی گلدان، یک رطوبت ساز و یک هیتر گلخانه ای برای فصل زمستان نیاز دارید. در یک فضای بیست متری می توان بین 180 الی 200 گلدان گل قرار داد. گل ها پس از یک الی دو ماه کاملا رشد کرده و آماده فروش هستند، شما هم می توانید گل ها را به صورت گلدانی بفروشید و هم به صورت سر شاخه ای!


اگر سرمایه زیادی در اختیار دارید می توانید با اجاره یک زمین دارای خاک حاصل خیز و راه اندازی یک گلخانه مجهز، کار خود را به صورت حرفه ای شروع کنید. هم اکنون افراد زیادی هستند که با پرورش گل و گیاه به درآمد میلیونی رسیده اند، با اندکی صبر و حوصله می توانید بهترین نتیجه را از کار خود بگیرید.

 

کسب و کار,احداث گلخانه صیفی جات

 
ایده ششم : احداث گلخانه صیفی جات به عنوان یک کسب و کار جدید و پر بازده
آیا از قیمت خیار، گوجه، فلفل دلمه ای، هندوانه، طالبی، خربزه و... در فصل زمستان خبر دارید؟ آیا می دانید که افراد زیادی هستند که با کشت غیر فصلی سبزیجات سود زیادی را نصیب خود می کنند؟ چرا شما یکی از آنها نباشید.


به عنوان یک کسب و کار پر سود و زود بازده احداث گلخانه انواع صیفی جات مانند، خیار، گوجه، فلفل، هندوانه، خربزه، توت فرنگی و... می تواند درآمد قابل توجهی برای شما داشته باشد. کافیست همت کنید و نهایت تلاش خود را به خرج دهید.


شما با یک مکان 1000 متری، ماهیانه دو و نیم الی سه میلیون تومان درامد خواهید داشت. اگر شما چنین مکانی را سراغ دارید که به منبع آب کشاورزی دسترسی داشته باشد، می توانید همین الان احداث گلخانه خود را شروع کنید. نگران گرما یا سرمای بیش از حد هوا نباشید. گلخانه ها در هر مکانی امکان احداث را دارند و شما در فصل تابستان با کمک رطوبت ساز ها و فن های خنک کننده و در فصل زمستان نیز به کمک هیتر های مخصوص گلخانه می توانید دمای گلخانه را تنظیم نمایید.


اگر شما در یک فضای هزار متری اقدام به کشت خیار بنمایید، پس از شش ماه 15 الی 10 تن خیار برداشت خواهید نمود و اگر سود حاصل از  هر کیلو خیار را با کسر هزینه ها 1000 تومان در نظر بگیریم، یعنی پس از شش ماه 15 میلیون تومان سود خواهید برد که ماهیانه دو میلیون و پانصد هزار تومان درامد خالص شما خواهد شد و چون سالانه دو بار می توان خیار برداشت نمود پس در شش ماه دوم سال هزینه ای بابت خرید بذر و کود نخواهید پرداخت.

در این مقاله سعی شد تا به صورت خلاصه ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار کوچک و البته پر سود خدمت تان ارائه گردد. بنابراین اگر اراده و صبر و حوصله کافی داشته باشید، می توانید در کارتان بسیار پیشرفت کنید و کسب و کارتان را توسعه دهید.
 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024