آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

واکنش وزارت خارجه آمریکا به گام جدید کاهش تعهدات ایران در برجام/ سندرز: باید فورا به برجام برگردیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,وزارت خارجه آمریکا
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بامداد چهارشنبه به اعلام ایران برای آغاز گام چهارم کاهش تعهدات برجامی خود واکنش نشان داد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، وزارت خارجه آمریکا در واکنش به اعلام گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران، مدعی شد که این اقدام «گامی بزرگ در مسیر اشتباه» است.

 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که ایالات متحده به اعمال فشار حداکثری بر ایران تا زمان دست برداشتن از آنچه «رفتار بی ثبات کننده» نامید ادامه خواهد داد.

 

وی همچنین مدعی شد: ایران دلیل معقولی برای توسعه برنامه غنی سازی اورانیوم در تاسیسات فردو یا هیچ مکان دیگری ندارد مگر در راستای تلاش برای باج خواهی هسته ای که تنها به عمیق تر شدن انزوای سیاسی و اقتصادی آن منجر خواهد شد.

 

برنی سندرز: باید فورا به برجام برگردیم

«سناتور برنی سندرز»، یکی از کاندیداهای امیدوار حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا، به چهارمین گام برجامی ایران در کاهش تعهدات هسته‌ای واکنش نشان داد و از سیاست‌های دولت فعلی آمریکا انتقاد کرد.

 

سندرز در واکنش به این گام برجامی ایران در توییتر نوشت: «از سرگیری کار ایران در فردو گامی نگران‌کننده است. ما توافقی داشتیم که برنامه هسته‌ای ایران را محدود می‌کرد که ترامپ با بی‌ملاحظگی آن را "نقض" کرد. باید فورا دوباره به برجام بپیوندیم و با ایران در زمینه سایر موضوعات منطقه‌ای گفت‌وگو کنیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------