آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

انگلیس: گروه‌های مرتبط با ایران به عربستان سعودی حمله می‌کنند/ دنبال توافقی قوی‌تر و طولانی‌تر با تهران هستیم



وزیر امور خارجه انگلیس،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه با شبکه خبری العربیه گفت کشورش به دنبال دستیابی به توافقی «قوی‌تر و طولانی‌تر» با ایران است.

به گزارش فارس، «دومینیک راب»، وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه‌ای سه‌شنبه مدعی شده گروه‌های مرتبط با ایران به عربستان سعودی حمله می‌کنند.

 

راب که با شبکه خبری العربیه گفت‌وگو می‌کرد علاوه بر این بر تعهد انگلیس جهت رسیدن به یک توافق هسته‌ای «قوی‌تر و طولانی‌تر» با ایران تأکید کرد.

 

وزیر خارجه انگلیس در جریان سفر اخیرش به عربستان سعودی در مصاحبه با این رسانه سعودی گفت روابط «سرسخت، قابل اتکا و مداومی» میان لندن و ریاض برقرار است.

 

وزیر امور خارجه انگلیس روز دوشنبه با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی دیدار و درباره روابط نزدیک‌تر میان دو کشور رایزنی کرده بود.

 

دامینیک راب گفت: «ما همکاری‌های بسیار نزدیکی با شریکان سعودی‌مان در خصوص پیشرفت‌های صورت گرفته در مذاکرات وین درباره برجام داریم.»

 

وزیر خارجه انگلیس اضافه کرد: «با صراحت تمام گفته‌ایم که نباید هرگز به ایران اجازه اکتساب توانمندی هسته‌ای برای اهداف نظامی داده شود و این کشور باید به پایبندی کامل برجام برگردد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------