آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

گانتز: از توافق قوی‌تر با ایران حمایت می‌کنم



بنی گانتز،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که از توافق هسته‌ای طولانی‌تر و با نظارت دقیق‌تر با ایران حمایت خواهد کرد.

به گزارش فارس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یکشنبه شب به وقت تهران گفت که از توافق طولانی‌تر و بانظارت دقیق‌تر با ایران حمایت می‌کند.

 

به نوشته وبگاه «عروتص شوع»  «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم اسرائیل در نشستی در دانشگاه کالیفرنیا گفت: «من از توافق هسته‌ای که طولانی‌تر، قوی‌تر و با نظارت دقیق‌تر باشد، حمایت خواهم کرد.»

 

وزیر دفاع آمریکا نیز روز شنبه در اجلاس امنیتی منطقه‌ای «گفت‌و‌گوی منامه» بر تعهد واشنگتن به ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی و پیگیری راه‌حل دیپلماتیک تاکید کرد. «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا  در این اجلاس امنیتی درباره مذاکرات با واسطه آمریکا و ایران در وین (هشتم آذر ماه) اظهارنظر و ادعای نخ نما و بی اساس واشنگتن و متحدانش را درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد.

 

رئیس پنتاگون تصریح کرد: «ایالات متحده همچنان متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است و ما همچنان متعهد به یک نتیجه (راه‌حل) دیپلماتیک در موضوع هسته‌ای هستیم».

 

این مقام ارشد آمریکایی سپس مدعی شد: «اما اگر ایران مایل به تعامل جدی نباشد، آن زمان به همه گزینه‌های لازم برای حفظ امنیت ایالات متحده نگاه خواهیم کرد».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------