آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

یک کارمند کنسولگری ایران در ارتباط با قتل مسعود مولوی در استانبول بازداشت شد/ واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
روزنامه صباح ترکیه گزارش کرده که یکی از کارمندان کنسولگری ایران در استانبول در ارتباط با قتل مسعود مولوی وردنجانی بازداشت شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، این روزنامه گفته محمدرضا ناصرزاده، ۴۳ ساله متهم به تهیه مدارک جعلی برای علی اسفنجانی، طراح اصلی قتل مسعود مولوی است.

 

مسعود مولوی که گرداننده یک کانال تلگرامی بود آبان پارسال در استانبول کشته شد و پیش از این گفته می شد به دلیل اختلافات شخصی هدف گلوله قرار گرفته است.

  

سخنگوی وزارت امور خارجه : هیچ یک از کارکنان سرکنسولگری ایران در استانبول بازداشت نشده است

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به مطلب منتشر شده در یکی از رسانه‌های ترکیه و طرح برخی ادعاها اظهار کرد : مطلب مطرح شده کاملا بی اساس و مبتنی بر اتهامات بی‌پایه است.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: هیچ یک از کارکنان سرکنسولگری کشورمان  در استانبول از دور و نزدیک درگیر فعالیت‌های مورد ادعای این رسانه نبوده و نیستند،  همچنین احدی از کارمندان سرکنسولگری کشورمان  بازداشت نشده است.

 

خطیب زاده تاکید کرد: فرد نام برده شده در این رسانه کارمند سر کنسولگری نبوده و برای  پیگیری موضوع  پیش آمده و روشن شدن ابعاد آن از مجاری رسمی با مقامات ترکیه در تماس هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------