آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

بیانیه وزارت خارجه روسیه در مورد برجام / تهران خویشتن‌داری و مسئولیت‌پذیری در مورد برجام داشته باشد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,وزارت خارجه روسیه
وزارت خارجه روسیه بیانیه‌ای در مورد برجام منتشر کرد. 

به گزارش ایلنا، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: از واشنگتن می‌خواهیم که پیام‌های روشنی  در خصوص  آمادگی برای بازگشت به توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌ها به ایران ارسال کند. از تهران هم می‌خواهیم، خویشتن‌داری و مسئولیت‌پذیری در مورد برجام داشته باشد.

 

 مسکو: آمریکا از خود اراده سیاسی برای بازگشت به برجام نشان دهد 

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,وزارت خارجه روسیه

معاون وزیر امورخارجه روسیه در اظهاراتی خواستار خویشتنداری ایران درخصوص برجام و نشان دادن اراده سیاسی از سوی آمریکا برای بازگشت به توافق هسته ای شد.

 

به گزارش ایسنا، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امورخارجه روسیه امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران خواستار پاسخگویی و خویشتن‌داری ایران درخصوص برجام شد.

 

بنابر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ریابکوف اظهار داشت: ما همکاران ایرانی خود را به مسئولیت و خویشتنداری دعوت می کنیم. بنابراین، اگر همه شرکت کنندگان در این روند تمایل و آمادگی مناسب را نشان دهند، من فکر می کنم چنین تماسی مطابق با پیشنهاد شرکای چینی ما مفید باشد و می تواند به سرعت سازماندهی شود.

 

وی در ادامه تاکید کرد: روسیه همچنین از ایالات متحده می خواهد اراده سیاسی نشان دهد و به ایران سیگنالی ارسال کند که آمادگی بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک را دارد.

 

ریابکوف به خبرنگاران گفت: ما از ایالات متحده می خواهیم که اراده سیاسی از خود نشان داده و به ایران و سایر اعضای جامعه جهانی آمادگی خود را برای بازگشت به برجام نشان دهد. برای این امر، مهم است که تمام تصمیمات تحریمی که بر اصل سیاست فشار حداکثری بر ایران در طول دولت ترامپ استوار بود لغو شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------