2 کشته و 7 مصدوم در حوادث جاده‌ای سمنان



اخبار,اخبار حوادث
حوادث رانندگی در جاده‌های استان سمنان امروز دو کشته و هفت مجروح بر جای گذاشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در گفت‌وگو با فارس، از تصادف یک دستگاه تریلر با خودروی سواری پراید با یک کشته و یک مصدوم خبر داد که بعدازظهر امروز رخ داده است.

 

علی‌آقا یحیایی اضافه کرد: برخورد یک دستگاه تانکر حمل شیر با یک دستگاه پراید در ساعت 14:43 دقیقه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان سمنان گزارش شد و نیروها به‌سرعت وارد عمل شدند.

 

وی تصریح کرد: این حادثه رانندگی در کیلومتر 67 محور آرادان به سرخه اتفاق افتاد و بلافاصله یک تیم نجات از پایگاه نجات سرخه به محل حادثه اعزام شد.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ادامه داد: در این حادثه، راننده پراید در دم جان باخت و راننده تانکر در خودرو محبوس و با تلاش نجاتگران هلال‌احمر با استفاده از ست نجات از میان آهن‌پاره‌ها رها شد.

 

یحیایی بیان کرد: این مصدوم برای انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل و با بالگرد اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

 

همچنین امروز یک کشته و 6 مجروح در تصادف سه خودرو در جاده شاهرود- میامی گزارش شده است.

 

بر اساس گزارش‌ها، متوفی این حادثه بانویی 75 ساله است و در میان مصدومان دو کودک 6 و سه ساله و نوزادی پنج ماهه به چشم می‌خورد.

 

با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

 

پلیس راه استان سمنان با 40 دوربین سرعت‌سنج ثابت بر تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان نظارت دارد.

 

سالانه دست‌کم 15 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند.

 

حدود 600 کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------