اعتراف هولناک پیرزن سنگدل به قتل هووی جوان بعد از یک سال/ جسد محمدطاها 2.5 ساله‌ با دهان بسته کشف شد



اخبار,اخبار حوادث
قاضی ویژه قتل عمد مشهد از اعتراف پیرزن متهم به قتل هوویش بعد از یک سال خبر داد و گفت: جسد پسربچه 2.5 ساله و مادرش با دهانی چسب زده از چاه کشف شد.

قاضی علی اکبر احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: خرداد سال گذشته یکی از بستگان زن 38 ساله‌ای به‌نام کبری با تسلیم شکواییه‌ای به پلیس آگاهی مدعی شد که خواهرش به همراه پسر 2.5 ساله‌اش به‌نام محمدطاها از روستای مارشک به منزل هوویش در مشهد آمده است اما اکنون به‌طرز مرموزی گم شده‌اند و هوویش نیز ادعا می کند از آن‌ها اطلاعی ندارد.

 

قاضی ویژه قتل عمد مشهد افزود: تحقیقات در این باره آغاز و هووی کبری بازداشت شد و بالاخره بعد از یک سال مقاومت و انکار، به قتل مادر و کودک اعتراف کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در پی اعترافات این پیرزن تلاش نیروهای آتش‌نشانی و شهرداری مشهد برای یافتن بقایای اجساد در عمق یک چاه متروکه ادامه یافت و پس از حدود 7 متر گودبرداری بالاخره بقایای اجساد مادر و پسر 2.5 ساله‌اش پیدا شد.

 

احمدی‌نژاد با بیان اینکه جسد پسر بچه بی‌گناه با دهانی چسب زده از چاه کشف شد، بیان کرد: این در حالی بود که پیرزن مدعی بود ابتدا کودک به درون چاه سقوط کرده و او مادر کودک را به قتل رسانده و پیکرش را داخل چاه انداخته است. 

 

قاضی ویژه قتل عمد مشهد متذکر شد: پیرزن اعتراف کرد که دست‌ها و دهان هوویش را با چسب پهن بسته و او را به درون چاه متروکه داخل حیاط انداخته است، وقتی دیده پسر 2.5 ساله‌ گریه می‌کند، چسبی به دهان او نیز زده، پیکرش را درون چادر پیچیده و به همان صورت نزد مادرش انداخته است، بعد هم بقچه لباس و دیگر خار و خاشاک‌های موجود در حیاط را جمع کرده و به داخل چاه ریخته و داخل چاه را نیز آتش زده است.  

 

وی یادآور شد: متهم به قتل ادعا داشت که انگیزه او از ارتکاب چنین جنایتی فقط گم شدن النگوی طلایش است اما بررسی‌ها نشان داد که همسر پیرزن در سال 97 به دلیل واژگونی تراکتور در روستا جان خود را از دست داده بود و کبری(هووی پیرزن) که در روستا زندگی می‌کرد برای گرفتن بخشی از ارثیه همسرش نزد زهرا(متهم) رفته بود که این حادثه وحشتناک رقم خورده است.

 

احمدی نژاد عنوان کرد: تحقیقات گسترده این احتمال را قوت بخشیده که برخی از نزدیکان پیرزن در وقوع این جنایت با او همدست بوده‌اند همچنین تحقیقات غیرمحسوس بیانگر آن بوده که یکی از دختران متهم به قتل دست نوشته‌ای را از طرف مقتول به‌عنوان اینکه «من زنده‌ام» نوشته تا به دست خواهر کبری برسد.

 

قاضی ویژه قتل عمد مشهد افزود: بررسی‌های بیشتر درباره زوایای پنهان این جنایت همچنان ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------