۱۲ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در پارس‌آباد دستگیر شدند



دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در پارس‌آباد،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
دادستان شهرستان پارس‌آباد گفت: در پی وقوع یک درگیری نزاع دسته جمعی در خیابان جمهوری پارس آبادمغان بلافاصله ماموران فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان وارد عمل شد و تاکنون ۱۲ نفر از عوامل این درگیری دستگیری‌ و‌ تحویل مراجع قضایی داده شد.

ناصر اسکندری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در پی وقوع یک درگیری نزاع دسته جمعی در خیابان جمهوری پارس آبادمغان بلافاصله ماموران فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان وارد عمل شده و تاکنون 12 نفر از عوامل این درگیری دستگیری‌ و‌ تحویل مراجع قضایی داده شده است.

 

وی افزود: در حال حاضر تمامی عوامل دستگیر شده و با توجه به این اخلال نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی است شدیدترین مجازات را برای برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی در نظر گرفته‌ایم.

 

دادستان شهرستان پارس‌آباد گفت: اختلاف برسر ملک و املاک بوده و دادستانی و پلیس با هر گونه اختلالگری برخورد جدی و بدون اغماض نیستیم و پلیس با ایجاد هر گونه ناامنی و‌ سلب آسایش عمومی به شدت و با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

 

گفتنی است این درگیری امروز در جلوی بیمارستان پارس‌آباد رخ داده است و عوامل این نزاع و درگیری در کم‌ترین زمان ممکن دستگیر شده‌اند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------