اخاذی و سرقت از دختران جوان با خودروی مدل بالا



سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری سارقانی خبر داد که با خودروی مدل بالا و تفنگ ساچمه ای اقدام به سرقت می کردند.

 به گزارش فارس، سرهنگ امیرهوشنگ امیری افزود: براساس اخبار به دست آمده  مبنی بر سرقت از شهروندان به خصوص دختران جوان توسط دو سرنشین یک خودروی مدل بالا با یک قبضه سلاح کلت ساچمه ای، موضوع در دستور کار   کلانتری 130 نازی آباد قرار گرفت. وی ادامه داد: عوامل عملیات کلانتری 130 نازی آباد، هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود و با توجه به اطلاعات کسب شده از سارقان در یکی از خیابان ها، خودروی مدل بالایی را با دو سرنشین که در کنار خیابان در حال صحبت با دو خانم بود، مشاهده کردند و خودرو را زیر نظر قرار دادند.

 

مدتی بعد هر دو خانم سوار خودرو شدند و حرکت کردند که بلافاصله ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و مسیر خودرو را مسدود و متهمان را دستگیر کردند. سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری با بیان این که  در بازرسی اولیه از متهمان یک قبضه کلت کمری ساچمه ای کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد، اضافه کرد: متهمان در تحقیقات فنی پلیسی به جرایم خود اعتراف کردند که با فریب دختران جوان با پوشش خودروی مدل بالا، آن ها را سوار و در مسیر با تهدید سلاح اقدام به اخاذی و سرقت اشیای قیمتی آنان می کردند. 

 

وی با بیان این که تاکنون پنج شاکی در این خصوص شناسایی شده و به کلانتری مراجعه کرده اند، خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------