آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

ترامپ: برای جلوگیری از هرج و مرج در کشور دروغ گفتم!/ بایدن: ترامپ در حق مردم آمریکا خیانت کرده است



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ

  

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از صدای آمریکا، پس از افشای فایل صوتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره کوچک نمایی شیوع ویروس کرونا، وی گفت: برای جلوگیری از هرج و مرج این دروغ را گفتم.

 

بر این اساس، ترامپ گفت: ما به دنبال وحشت در میان مردم نیستیم. من برای جلوگیری از ایجاد هرج و مرج و وحشت این موضوع را مطرح کردم.

 

جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز با انتقاد از وی گفت: ترامپ به کشور خیانت کرده است و عامدانه درباره میزان مرگبار بودن ویروس کرونا دروغ گفته است. او افکار عمومی را برای منافع شخصی فریب داده است.

 

بایدن خاطر نشان کرد: دروغ ترامپ به مردم عامدانه صورت گرفته است. این اقدام او یک رسوایی و قصور در انجام وظایف بوده است. ما شاهد آن هستیم که دولت نتوانسته است وظیفه خود در مبارزه با ویروس را به درستی انجام دهد. این خیانتی علیه کشور و مرتبط با مرگ و زندگی مردم است.

 

ترامپ عمداً همه گیری کرونا را کوچک جلوه داد

کاملا هريس تاکيد کرد رئيس جمهور آمريکا می‌دانست که ویروس کرونا کشنده‌تر از آنفلوانزا است و اکنون، ۱۹۰ هزار آمریکایی کشته شده اند.

 

به گزارش صداوسیما؛ کاملا هریس، معاون جو بایدن نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حساب توئیتری خود نوشت: ترامپ در ماه فوریه می‌دانست، او می‌دانست که ویروس کووید ۱۹ از طریق هوا منتقل می‌شود. او می‌دانست که این ویروس کشنده‌تر از آنفلوانزا است. او می‌دانست که این ویروس فقط برای افراد مسن و آسیب پذیر خطرناک نیست. او عمداً همه گیری را کوچک جلوه داد و اکنون، ۱۹۰ هزار آمریکایی کشته شده اند.

 

بایدن: ترامپ در حق مردم آمریکا خیانت کرده است

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از پنهان‌کاری عامدانه رئیس‌جمهوری این کشور درباره خطرات ویروس کرونا انتقاد کرد.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بایدن

 

بایدن تاکید کرد که ترامپ با انجام ندادن وظیفه خود، به مردم آمریکا خیانت کرده است.

 

وی که در جمع هواداران خود در میشیگان صحبت می‌کرد، با اشاره به پنهان‌کاری ترامپ درباره خطرات ویروس کرونا گفت: «او از این مساله اطلاع داشت و عامدانه سعی کرد آن را کوچک جلوه دهد. بدتر از آن اینکه به مردم آمریکا دروغ گفت. این قصور در انجام وظیفه و یک رسوایی است».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------