آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

آقای قالیباف و حرف‌های زیبا



 قالیباف ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

یکم- می‌توان از محمد‌باقر قالیباف که از دهه ۱۳۸۰ تا امروز یکی از مدعیان ریاست بر دولت بوده و حالا سه سال تمام است که رییس مجلس قانونگذاری است پرسید، شما غیر از اینکه در این سال‌ها تحت عناوین متفاوت درباره اقتصاد فقط حرف زده‌اید بگویید در سه سال ریاست مجلس کدام لایحه یا طرح اقتصادی که اقتصاد ایران را از دره مرگ دور کند تصویب کرده‌اید؟

 

دوم- قالیباف گفته است: «با حرف زدن‌های قشنگ مردم را از اقتصاد حذف کرده‌ایم.» به نظر نمی‌رسد همین حرف رییس مجلس نیز از جنس همان حرف‌های قشنگ باشد. باید وی بتواند دست‌کم چند مصداق برای این حرف قشنگ خود بیاورد که در خبرگزاری‌ها نیست. از ایشان می‌پرسیم چه کسانی در کدام نهادهای قدرت حرف‌های قشنگ زده‌اند؟ یعنی چه گفته‌اند که هم قشنگ است و هم مردم را حذف کرده؟

 

سوم- از آقای قالیباف می‌شود پرسید منظور از مردم چند درصد ایرانیان است و از کجا حذف شده‌اند و کجا باید باشند و چرا مجلس در این‌باره کاری نکرده است و آیا امسال این کار را می‌کند؟

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------