آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

انتقاد جمهوری اسلامی از واکنش روحانی، ولایتی و نمکی به انتقاد یک پزشک



واکنش مسئولان به انتقاد یک پزشک ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به انتقاد از واکنش مسئولان کشور در مواجهه با انتقاد یک پزشک پرداخت. 

 به گزارش همشهری آنلاین، مسیح مهاجری مدیرمسئول جمهوری اسلامی در بخشی از یادداشت خود تاکید کرد: از آیت‌الله موسوی اردبیلی زمانی که رئیس قوه قضائیه بودند شنیدم که گفتند یکی از مهاجرین جنگ تحمیلی که خانه و دارایی‌های خود در آبادان را از دست داده بود نامه‌ای به من نوشت و از امام خمینی شکایت کرد که ایشان با انقلابی که کرده باعث بروز جنگ شده و به همین دلیل باید تمام زیان‌های مرا جبران کند. از آقای موسوی اردبیلی پرسیدم شما با این نامه و نویسنده آن چه کردید؟ گفتند: نامه را به امام دادم و گفتم از شما شکایت شده و شاکی از من خواسته به این شکایت رسیدگی کنم. امام گفتند: شما به وظیفه‌تان عمل کنید و در رسیدگی قضائی‌تان به هر نتیجه‌ای رسیدید من آماده‌ام به حکمی که صادر می‌شود عمل کنم...

 

انتظار این بود که وزیر بهداشت و درمان و سایر مسئولین در برابر پزشکی که از روی احساس وظیفه زبان به شکوه باز کرد، از روشی که امام خمینی داشتند و البته این روش را در سیره پیشوایان معصوم نیز سراغ داریم، الگو می‌گرفتند و به اعتراض این پزشک رسیدگی می‌کردند. متاسفانه هم وزیر بهداشت و درمان، هم رئیس بیمارستان دانشوری و هم رئیس‌جمهور به جای آنکه به این سیره حسنه عمل کنند، به سرزنش پزشک معترض و سایر معترضین پرداختند و حتی رئیس بیمارستان دانشوری که در مسئولیت‌های بالاتری بوده و هست، این پزشک را تهدید هم کرد و در نامه‌ای ضمن نکوهش او این جمله را نوشت که «در صورت تکرار چنین مواضعی از سوی شما، اینجانب ناچار خواهم بود تصمیمات جدی‌تری اتخاذ نمایم»!

 

نویسنده این نامه تهدیدآمیز اگر نمی‌داند یک پزشک را که به خاطر احساس مسئولیت حرفه‌ای خود زبان به اعتراض گشوده حتی اگر زیاده‌روی هم کرده باشد نباید تهدید کرد، باید با کمال تاسف اعتراف کنیم که وجود چنین افرادی که اخلاق حکمرانی را رعایت نمی‌کنند کشور ما را به جائی رسانده که بعضی از مسئولینش به جای انجام وظیفه‌ای که برعهده دارند به تملق‌گوئی و دادن وعده‌های غیرعملی روی می‌آورند تا نردبان ترقی را از این مسیر آلوده طی کنند و به مناصب بالاتر برسند یا در مناصبشان بمانند.

 

نتیجه این می‌شود که مردم ما ناچار می‌شوند از کشور بزرگ و پرثروت خود به ارمنستان کوچک که با یکی از کوچک‌ترین استان‌های ما هم قابل مقایسه نیست بروند تا واکسن کرونا تزریق کنند.

 

تا وقتی چنین وضعیتی داریم، طبیعی است که نتوانیم جلوی موج‌های پیاپی کرونا را بگیریم و مردم را در این امواج کشنده تنها بگذاریم و کسی هم پاسخگو نباشد.

 

مشکل اصلی ما محروم بودن از اخلاق حکمرانی است. کسانی که مسئولیتی در حکمرانی برعهده می‌گیرند قبل از هر چیز باید به زیور اخلاق آراسته باشند که اگر چنین شود، در انجام وظیفه خود موفق خواهند بود و افراد وظیفه‌شناس را نیز، حتی اگر معترض باشند، به تلاش بیشتر ترغیب خواهند کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------