کدام هتل کیش فاصله کمتری تا فرودگاه دارد؟



هتل های کیش

هتل های کیش

 

در حال حاضر روش‌های مختلفی برای سفر به کیش وجود دارد. شما می‌توانید با هواپیما، قطار و یا اتومبیل شخصی، سفر به این جزیره جذاب را تجربه کنید. اما نمی‌توان انکار کرد که سفر با هواپیما مزایای متعددی دارد و سریع‌ترین  و راحت‌ترین روش است. همین موضوع باعث شده که فرودگاه کیش همیشه پرتردد باشند و روزانه هواپیماهای زیادی در آن به زمین بنشینند یا بلند شوند. 

 

در عین حال خیلی از مسافران دوست دارند در هتل‌های نزدیک به فرودگاه مانند هتل پانوراما کیش یا هتل گاردنیا کیش اقامت کنند تا کمترین مسافت را با فرودگاه داشته باشند. البته به‌جز این دو هتل، هتل‌های دیگری نیز در نزدیکی فرودگاه کیش هستند که در ادامه برخی از آن‌ها را با امکانات متفاوتشان بررسی می‌کنیم.

 

هتل سورینت صدف 

این هتل زیبا در دسته هتل‌های چهار ستاره کیش قرار دارد و در فاصله هفت‌دقیقه‌ای از فرودگاه کیش قرار گرفته است. برای رفتن به این هتل باید به میدان امیرکبیر کیش بروید و فقط با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید از هتل به سمت اسکله تفریحی کیش برسید. 

 

اگر می‌خواهید امکانات این هتل را بدانید، باید گفت که  در این هتل، اتاق‌های دوتخته، دو تخت لوکس و سه تخته لوکس طراحی شده که کاملا دلباز و بزرگ هستند. در عین حال می‌توانید از صندوق امانات، چای‌ساز و مینی بار  نیز در فضای اتاق استفاده کنید. همچنین امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ هم در اختیار شما قرار می‌گیرید تا به خوبی از فضای داخلی هتل استفاده کنید و لذت ببرید.

 

هتل لوتوس

این هتل که در فاصله هفت‌دقیقه‌ای از فرودگاه کیش قرار دارد، یک هتل سه ستاره است و در قسمت بالایی میدان امیرکبیر واقع شده است. جالب است بدانید که معماری این هتل از معماری دوران هخامنشیان الهام گرفته است و از این نظر واقعا زیبا و جذاب است. در نزدیکی این هتل مرکز خرید مروارید قرار گرفته و از این نظر جذاب و گزینه راحتی است. در عین حال این هتل دارای اتاق‌هایی با ظرفیت دوتخته تا پنج تخته طراحی شده تا خانواده‌ها با تعداد افراد مختلف به‌راحتی بتوانند در این هتل اقامت کنند. همچنین در اتاق‌ها امکاناتی مانند مینی بار فراهم شده و می‌توانید از رستوران و فضای سبز بزرگ با نمایی زیبا لذت ببرید. 

 

هتل آنا

هتل دیگری که در نزدیکی فرودگاه کیش قرار دارد و فقط هفت دقیقه با آن فاصله دارد، هتل آنا کیش است. این هتل در دسته هتل‌های سه ستاره محسوب می‌شود و در میدان امیرکبیر واقع شده است. علاوه بر آن هتل دوطبقه آنا به‌عنوان هتلی قدیمی شناخته می‌شود که 20 سال سن دارد و البته در سال 1391 بازسازی شده است. این هتل نیز از اتاق‌های دو و چهار تخته و سوئیت چهارنفره دوبلکس برخوردار است. علاوه بر آن می‌توانید از امکاناتی مانند اینترنت، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و روم سرویس در اتاق استفاده کنید. در عین حال در فضای هتل امکانات رفاهی مانند رستوران، پارکینگ و تاکسی سرویس برای شما مهیا شده است.

 

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش

 

هتل پانوراما کیش

هتل دیگری که در نزدیکی فرودگاه قرار گرفته و در دسته هتل‌های خوب و پنج ستاره قرار دارد، هتل پانوراما کیش است. این هتل درمجموع 15 طبقه دارد و در سال 1398 کار ساخت آن در بلوار رودکی به پایان رسیده است. همچنین در این هتل که 267 واحد اقامتی با کیفیت مطلوب دارد، امکانات مختلفی مانند مجموعه آبی، کافی‌شاپ، رستوران و مینی بار وجود دارد. در عین حال می‌توانید از نزدیکی این هتل به مراکز تفریحی و رید استفاده کنید و لذت ببرید.

 

هتل گاردنیا کیش

یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به فرودگاه که فقط هشت کیلومتر با آن فاصله دارد، هتل گاردنیا کیش است. این هتل نیز در دسته هتل‌های سه ستاره قرار دارد و در سال 1387 تاسیس شده است. همچنین در سال 1393 کار بازسازی مجدد آن انجام شده تا با امکانات به‌روز در اختیار مسافران قرار بگیرد. این هتل در بلوار هرمز واقع شده در چهار طبقه طراحی آن صورت گرفته است. همچنین نکته جالب درباره این هتل این است که 58 واحد اقامتی هتلی و ویلایی در آن طراحی شده و امکانات رفاهی مناسبی به مسافران ارائه می‌دهد. همچنین هتل گاردنیا کیش به مراکز خریدی مانند پردیس 1 و2 نزدیک است و از این نظر نیز جذابیت دارد.

 

هتل شایگان کیش

اگر به دنبال هتلی هستید که لوکس باشد و در نزدیکی به فرودگاه کیش باشد، هتل شایگان گزینه خوبی است. این هتل 5 ستاره در میدان پردیس کیش قرار گرفته و حدود هشت دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. در عین حال این هتل با اتاق‌های دوتخته و سه تخته و سوئیت‌های یک و دوخوابه طراحی شده و از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل زیبا و لوکس 6 طبقه دارد و انواع امکانات پذیرایی و تفریحی در آن فراهم شده است. ازجمله این امکانات می‌توان به چایخانه، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ اشاره کرد. 

 

بهترین هتل های کیش

بهترین هتل های کیش

 

هتل سورینت مریم

آخرین هتلی که به بررسی آن می‌پردازیم، هتل سورینت مریم است و به‌عنوان هتلی لوکس در میدان امیرکبیر واقع شده است. این هتل چهار ستاره هم فقط 8 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و معماری اروپایی به آن جذابیت خاصی بخشیده است. امکانات و خدماتی که در 3 طبقه این هتل در نظر گرفته شده، مواردی مانند اتاق‌های دوتخته دبل و توئین و سوئیت‌های جونیور دونفره و سه نفره است. همچنین امکانات کاملی از صبحانه تا تلویزیون اینترنتی در اتاق‌ها در نظر گرفته شده است. در عین حال می‌توانید از رستوران، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، پارکینگ و آرایشگاه در این هتل استفاده کنید.

 

شما کدام هتل را برای اقامت در کیش انتخاب می‌کنید؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024