خیابان‌های اصلی اطراف هتل پارسیان استقلال



خیابان‌های اصلی اطراف هتل پارسیان استقلال

 

هتل پارسیان استقلال تهران با دو برج شرقی و غربی شگفت‌انگیز، یکی از بهترین و برترین هتل‌های پنج ستاره این شهر به حساب می‌آید. مکانی با اصالت که موفقیت خود را مدیون سابقه درخشانی است که توانست با ۵۰ سال سابقه کسب کند. ولیعصر، چمران، هتل استقلال و تجریش از خیابان‌های اصلی اطراف این هتل هستند که در ادامه به بررسی بیش‌تر آن‌ها می‌پردازیم.

 

هتل پارسیان استقلال تهران کجاست؟

هتل پارسیان استقلال تهران که قبل از انقلاب رویال هیلتون نام داشت، بزرگ‌ترین هتل پنج ستاره تهران به حساب می‌آید. این هتل نزدیک خیابان ولیعصر قرار دارد که با ۱۰ دقیقه پیاده روی به آن می‌رسید. هتل پارسیان، امکانات و خدمات با کیفیتی را برای مهمانان فراهم می‌کند که روی هم رفته چیزی از امکانات یک شهر کم ندارد. در این هتل از رستوران و کافه‌های متنوع گرفته تا مغازه‌های تجاری و مجموعه ورزشی در اختیار شما است.

 

با اقامت در مجموعه اقامتی پارسیان استقلال به امکاناتی مانند سالن بدنسازی، زمین تنیس، استخر، سونا و جکوزی، سالن‌های کنفرانس و تشریفات، فضای سبز و محوطه بزرگ دسترسی خواهید داشت. موقعیت این هتل باعث دسترسی راحت به میدان تجریش، مراکز خرید، پارک ملت، صدا و سیما و نمایشگاه بین‌المللی می‌شود. از طرفی به خاطر نزدیکی به اتوبان چمران به مناطق مختلفی از جمله اماکن تاریخی، مراکز درمانی و آموزشی دسترسی دارد.

 

راه‌های دسترسی به هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان به دو خیابان مهم ولیعصر و چمران دسترسی دارد و در نزدیکی میدان تجریش قرار گرفته است. اگر از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران می‌شوید، با عبور از بزرگراه شیخ فضل الله و بزرگراه چمران، در نزدیکی پارک وی به این هتل می‌رسید. اما اگر از طریق فرودگاه امام خمینی به تهران وارد می‌شوید، برای رسیدن به بزرگراه چمران و ادامه راه، باید مسیر بزرگراه چراغی و بزرگراه نواب شمالی را طی کنید. یکی دیگر از راه‌های دسترسی به هتل پارسیان تهران، عبور از میدان ونک در تقاطع پارک وی و سپس ورود به بزرگراه چمران است. دور برگردان را دور بزنید و در اولین خروجی به سمت هتل حرکت کنید.

 

راه‌های دسترسی به هتل پارسیان استقلال

 

خیابان‌های اصلی اطراف هتل پارسیان استقلال کدامند؟

بدون شک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل استقلال تهران، دسترسی راحت آن به نقاط مختلف و مهم شهر است. خیابان ولیعصر با ۱۲ دقیقه، بزرگراه چمران با هفت دقیقه، خیابان هتل استقلال با دو دقیقه و خیابان تجریش با ۹ دقیقه جزو خیابان‌های اصلی اطراف هتل پارسیان استقلال هستند.

 

خیابان ولیعصر

خیابان ولیعصر تهران که از میدان راه آهن آغاز شده و تا میدان تجریش امتداد پیدا می‌کند، در فاصله 12 دقیقه‌ای هتل پارسیان واقع قرار گرفته است. در این خیابان مراکز فرهنگی و تجاری، رستوران‌ها، اماکن تفریحی و گردشگری و پارک‌های عمومی زیادی وجود دارند. باغ فردوس و موزه سینما، پارک ساعی، پارک ملت، سینما آفریقا، سینما استقلال، کاخ مرمر، رستوران بوفالو و رستوران ایران ایتالیا از جمله مراکز مهم این خیابان هستند.

 

بزرگراه چمران

بزرگراه چمران که از چهارراه پارک وی در انتهای شمال تهران شروع و به میدان توحید در غرب آن ختم می‌شود، در فاصله هفت دقیقه‌ای با خودرو از هتل پارسیان قرار دارد. نمایشگاه بین‌المللی تهران، دانشگاه امام صادق، بیمارستان دکتر شریعتی و بوستان گفتگو از مهم‌ترین مراکز عمومی این بزرگراه هستند.

 

خیابان هتل استقلال

خیابان استقلال تهران که از یک طرف به خیابان ولیعصر و از طرف دیگر به بزرگراه چمران متصل می‌شود، تنها دو دقیقه با خودرو از هتل پارسیان فاصله دارد. از مراکز مهم واقع در این خیابان می‌توان به رستوران زیتون، مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش و رستوران رز اشاره کرد.

 

خیابان ولیعصر

 

خیابان تجریش

خیابان تجریش که در حد فاصل دو خیابان ولیعصر و شریعتی قرار دارد، فاصله‌اش از این هتل تنها ۹ دقیقه با خودرو است. انواع رستوران‌ها، فست فودی‌ها، بستنی فروشی‌ها در این خیابان وجود دارند. از دیگر مراکز مهم این خیابان می‌توان مرکز خرید تندیس، پاساژ قائم تجریش و بازار میوه و تره بار را نام برد.

 

هتل پارسیان استقلال را از کجا رزرو کنیم؟

امروزه با وجود اینترنت و انواع سایت‌های مختلف، رزرو هتل در هر نقطه از کشور و خارج کشور کار راحتی است. برای رزرو هتل پارسیان استقلال می‌توانید از طریق سایت‌های اینترنتی اقدام کنید و از تخفیفات آن‌ها بهره‌مند شوید. برای مثال اتاق‌های این مجموعه اقامتی را می‌توانید با تخفیف‌های استثنائی از سایت اینترنتی معتبر علی بابا رزرو کنید. این کار، خیلی سخت نیست و رزرو اتاق‌ها را می‌توان بعد از تعیین زمان سفر و تعداد مسافران انجام داد.

 

یکی از ویژگی‌های مهم مجموعه اقامتی پارسیان استقلال تهران، قرارگیری آن در موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی به نقاط مهم شهر است. بسیاری از افرادی که برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی به تهران سفر می‌کنند، این هتل را به دلیل دسترسی راحت به نمایشگاه برمی‌گزینند. کاخ سعدآباد، پارک ملت و دربند از مکان‌های دیدنی نزدیک به این هتل هستند. شما می‌توانید با رزرو هتل پارسیان استقلال از سایت علی بابا، اقامت راحتی را در این شهر تجربه کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هر موقعیتی دسترسی داشته باشید. راهنمای گردشگری سفر به پایتخت ایران را هم از مجله گردشگری علی بابا بخوانید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024