تفریحات دبی با قیمت از سایت دبی دیسکانت



در این به مقاله به معرفی تفریحات دبی با قیمت پرداختیم. دبی شهر آسمان خراش ها، نگین امارات متحده عربی، انعکاس دهنده رویاهای شماست. روزگاری این دیار، کویری خشک و سوزان بود، اما اکنون به مکانی رویایی برای برخی از رویاپردازانی تبدیل شده است که مشتاق دستیابی به اهداف عجیب و نادر هستند. با سفر به این شهر زیبا و بی نظیر، می توانید از طریق بازدید از معروف ترین جاذبه های گردشگری و تفریحی دبی تمام آرزوها و‌ خواسته های خود را تحقق بخشید.

 

کشتی کروز

 

معرفی تفریحات دبی

در دبی مراکز تفریحی بسیار زیادی وجود دارد، از مرتفع ترین مکان های تفریحی بر فراز ابرها گرفته تا زمین های گلف، صرف غذاهای لذیذ و خوش طعم، آکواریوم ماهی های عجیب و کمیاب، درخشش و تلألو شگفت انگیز باغ میراکل، سرسره ها و ترن های هوایی پارک آبی آتلانتیس آکواونچر، نمایش دلفین های زیبا و بازیگوش دلفیناریوم، همه را می توانید با سفر به این شهر که تلفیقی از زندگی مدرن و سنتی است تجربه کنید.

 

اکثر مردم از اقصی نقاط دنیا به شهر زیبای دبی سفر می کنند تا تفریحات لوکس آن را تجربه کنند و در واقع یکی از جذابیت های شهر زیبای دبی تفریحات هیجان انگیز آن است. طی سال های اخیر، فضای شهری و معماری دبی به سرعت رشد کرده و جذابیت این شهر را دو چندان کرده است، به قدری که باعث شده گردشگران زیادی به این شهر سفر کنند. در ادامه به معرفی تفریحات هیجان انگیز و لوکس این شهر زیبا و بهترین و کم هزینه ترین روش های تهیه بلیط تفریحات دبی در  دبی دیسکانت خواهیم پرداخت.

 

بیابان گردی با تور سافاری در دبی

بیابان گردی با تورهای سافاری یکی از تفریحات فوق العاده جذاب و لاکچری دبی است. بیابان های این شهر با شن های طلایی و داغ با ماشین های آفرود میزبان شما می شوند تا لحظاتی به یاد ماندنی را تجربه کنید. ماشین سواری با سرعت زیاد در میان شن های داغ یکی از تفریحات منحصر به فرد شهر دبی است. این تفریح که گاها شبانه روزی است از جایگاه ویژه ای در میان تفریحات دبی برخوردار است و حتی می توانید شب را با امکانات کامل در بیابان بگذرانید. سرو چندین نوع غذا، نمایش عروسکی و باربیکیوی و نمایش آتش، برنامه هایی هستند که در طول این تفریح تجربه خواهید کرد.

 

شما می توانید برای تهیه بلیط و واچر تور سافاری دبی و ... با کمترین هزینه، به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید. دبی دیسکانت سایت ایرانی و معتبر، آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچرهای دبی می باشد. شما با خرید از این سایت، می توانید یکی از به یادماندنی ترین سفرهای خود را داشته باشید.

 

چتربازی یا اسکای دایوینگ در دبی

چتربازی یکی از تفریحات لذت بخش و یکی از بهترین تفریحات دبی است که با آن نهایت هیجان را تجربه خواهید کرد، تجربه ای که تا مدت طولانی در ذهن شما باقی خواهد ماند. شهر دبی سال ها است که به بهترین محل چتربازی دنیا مشهور شده است. برای تجربه کردن این تفریح جذاب لازم است ترس را از خود دور کرده و برای ایستادن روی لبه پرواز دل و جرات به خرج دهید. داشتن حداقل سن 18 سال، وزن 90 کیلوگرم برای خانم ها و 100 کیلوگرم برای آقایان از قوانین این بازی هیجان انگیز است. اگر علاقه مند به چتربازی در آسمان های دبی می باشید، می توانید بلیط اسکای دایوینگ دبی را با کمترین هزینه از سایت دبی دیسکانت تهیه نمایید.

 

چتربازی یا اسکای دایوینگ در دبی

 

فلای بورد در دبی (Fly boarding)

در سال های اخیر، دبی به یکی از بهترین مقصدهای تفریحی آبی و ورزشی تبدیل شده است. فلای بورد در میان تفریحات آبی یکی از محبوب ترین ها در دبی و در کل دنیا است. فلای بورد تجربه هیجانی متفاوت، دیوانه وار و خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورد. مثل دلفین ها در آب شنا کنید و تا ارتفاع 10 متری آب بالا بروید و هیجان واقعی را لمس کنید. هنگامی که بالا می روید می توانید در آب شیرجه و پشتک بزنید که لازمه ی آن حفظ تعادل است. داشتن سن 16 سال و آشنایی معمول با شنا از قوانین فلای بورد در دبی است. شما می توانید برای تهیه بلیط فلای بورد دبی به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید. دبی دیسکانت سایت ایرانی و معتبر، آماده ارائه انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچرهای تفریحات دبی می باشد. شما با خرید از این سایت، می توانید یکی از به یادماندنی ترین سفرهای خود را داشته باشید.

 

آی فلای دبی (iFly dubai)

یکی از تفریحات به یاد ماندنی و بی نظیر دبی که تجربه پرواز را به شما هدیه می دهد، آی‌فلای است که در شهر میردیف دبی واقع شده که اولین آیفلای تونل عمودی و دوتایی در دنیا است که با آن می توانید پرواز کنید و بین آسمان و زمین معلق باشید. دبی را هرگز بدون تجربه کردن آیفلای ترک نکنید. اگر شما هم علاقه مند به هیجان و پرواز می باشید، می توانید برای تهیه بلیط آی فلای دبی به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید.

 

آی فلای دبی (iFly dubai)

 

پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی اولین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه و سومین پیست اسکی جهان است. این پیست اسکی که یکی از پرطرفداراترین مکان های تفریحی در دبی است، در مرکز خرید امارات مال دبی در منطقه شیخ زاید این شهر قرار دارد. در سالن ۲۲۵۰۰ متری پیست اسکی دبی، می توانید در هر یک از فصل های سال، فعالیت های ورزشی زمستانی را در شهری انجام دهید که تجربه چندانی در بارش برف ندارد. اگر علاقه مند به بازی های زمستانی و اسکی هستید، می توانید بلیط اسکی دبی و واچر اسکیت روی یخ دبی را با مناسب ترین قیمت از سایت دبی دیسکانت تهیه نمایید. در این مجموعه بی نظیر، پارک برفی زیبایی نیز وجود دارد، علاوه بر لذت بردن از ورزش های زمستانی می توانید برای تماشای پنگوئن های زیبای این پارک برفی از این مکان جذاب بازدید کنید.

 

زیپ لاین دبی

زیپ لاین دبی که برخی آن را ایکس لاین می نامند، یکی از محبوبترین مراکز تفریحی دبی محسوب می شود.‌ کلیه دوستداران آدرنالین از سراسر جهان در این مجموعه گردهم می آیند تا هیجان و نشاط را با یکدیگر به تماشا بنشینند. حتی تماشای افرادی که از بلندترین زیپ لاین جهان پایین می آیند مملو از هیجان و نشاط است. چنانچه شما نیز یکی از طرفداران چالش های دشوار هستید، این مکان می تواند برایتان بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد.

 

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر دبی

در جزیره پالم‌ جمیرا یکی از پرطرفدارترین و‌ محبوب ترین مراکز تفریحی دبی قرار دارد که به پارک آبی آتلانتیس آکوانچر معروف است. در این مجموعه سرسره های آبی و ترن های هوایی، قلب شما را در سینه به تلاطم وا می دارند. در این پارک‌ می توانید در تونل هایی که به تونل کوسه شهرت دارند، غوطه ور شوید یا به منطقه اسپلشر آیرلند این مجموعه بروید و از شگفتی های این مجموعه لذت ببرید.‌ اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به تفریحات آبی علاقه دارید، می توانید برای تهیه آسان بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی (پارک آبی آکواونچر دبی) و با کمترین قیمت به سایت دبی دیسکانت مراجعه کنید.

 

موشن‌ گیت دبی

آیا تا به حال نام هالیوود در صحرا را شنیده اید؟ در خروجی ۱۱ جاده شیخ زاید دبی، یکی از پرطرفدارترین و جذابترین جاذبه‌ های تفریحی و گردشگری شهر دبی در انتظار شماست. موشن گیت، این مجموعه زیبا و ‌بی نظیر دارای ۵ بخش است که هریک از آنها، شخصیت های معروف هالیوود را در خود جای داده اند. چنانچه از جمله افرادی هستید که از عکاسی لذت می برید و مشتاقید عکس های خود را در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید، این مکان مملو از منظره های زیبا و طراحی های فوق العاده برای عکاسی است. علاوه بر این، می توانید یک روز پر از نشاط را با تماشای نمایش های زنده در این مجموعه شگفت انگیز به پایان برسانید.

 

تفریحات دبی

 

باغ گل یا باغ معجزه دبی (باغ میراکل)

میراکل در زبان انگلیسی به معنای معجزه است. در قلب کویری سوزان، باغ بسیار زیبا و بی نظیری خودنمایی می کند. این باغ باشکوه، یکی دیگر از مهمترین مکان های تفریحی و گردشگری دبی به شمار می رود. دلیل انتخاب نام میراکل برای این باغ به این دلیل است که در این باغ حدود ۴۵ میلیون شاخه گل و انواع گونه های گیاهی وجود دارند که هر کدام به شرایط آب و هوایی ویژه ای نیاز دارند، اما با توجه به شرایط آب و هوایی دبی، حفظ و نگهداری این گونه های گیاهی، چیزی شبیه به معجزه است.

 

یکی از زیباترین نکات در مورد باغ گل دبی این است که با استفاده از گل های زیبا، ماکت های بسیار زییایی از برج العرب و یک هواپیمای بزرگ‌ ساخته اند و به نمایش گذاشته اند. اگر شما هم علاقه مند به گل و گیاهان و بازدید از آنها هستید می توانید به راحتی با تهیه بلیط تور باغ گل معجزه دبی با کمترین قیمت از سایت دبی دیسکانت به این باغ زیبا بروید.

 

بهترین روش تهیه بلیط تفریحات دبی

تفریحات دبی، یکی از جنبه های مورد توجه اکثر مختلف گردشگران این شهر زیبا می باشد که آشنایی با آن ها، کمک به سزایی به شما و خانوادتان می کند تا در مدت زمان اقامت، با توجه به سلیقه و نیازهای خود بهترین برنامه های تفریحی را زمانبندی نمایید. دبی یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه است که برای تمام افراد در سنین مختلف، تفریحات جذاب و سرگرم کننده ای وجود دارد که در ادامه، محبوبترین آن ها معرفی شده اند. لازم به ذکر است که برای تهیه بلیط این تفریحات می توانید با مراجعه به دبی دیسکانت، انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچر دبی را تهیه نمایید و سفری دلنشین را با بهترین خاطرات و کمترین هزینه در کنار خانواده و یا دوستان خود ثبت نمایید.

 

جمع بندی

امروزه، دبی به یکی از جذابترین و محبوبترین جاذبه های گردشگری جهان تبدیل شده است. این شهر تلفیقی از زندگی مدرن غربی و زندگی سنتی شرقی را به نمایش می گذارد. این تضاد مدرنیت و سنت که در مناطق مختلف این شهر قابل مشاهده است، بازتاب دهنده تصویر زیبایی از زندگی در آرامش و صلح در کنار یکدیگر می باشد. هنگام سفر به این شهر چیزهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت. در این مقاله به معرفی بهترین مراکز تفریحی و گردشگری دبی و محبوب ترین جاذبه های توریستی دبی پرداختیم. چنانچه قصد دارید به این شهر سفر کنید می توانید با تهیه بلیط و واچر تفریحات دبی، یک سفر و تفریحات فوق العاده را در این شهر تجربه نمایید.

 

دبی دیسکانت یکی از سایت های ارائه دهنده انواع بلیط های تخفیف دار دبی و همچنین واچر دبی می باشد. در این سایت، انواع بلیط های تفریحات دبی با قیمتی باور نکردنی قابل دسترس می باشد. راه های ارتباطی با ما واتس آپ، تماس تلفنی، اینستاگرام و پست الکترونیکی است، همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024