«بویان کرکیچ» بازیکن سابق بارسلونا به سپاهان می‌پیوندد؟/ رادوشوویچ: هیچ فرصتی برای بازگشت نیست



بویان کرکیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
امکان دارد باشگاه سپاهان بازیکن سابق تیم‌های فوتبال بارسلونا و رم را به خدمت بگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سایت ترانسفر مارکت مدعی شد بویان کرکیچ مهاجم سابق تیم های بارسلونای اسپانیا و رم ایتالیا از تیم سپاهان پیشنهاد دریافت کرده است.

 

آخرین باشگاه کرکیچ باشگاه مونترال ایمپکت کانادا بوده است. باید دید واکنش مدیران سپاهان به این خبر سایت ترانسفر مارکت چیست.

 

بویان کرکیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 ***

 

رادوشوویچ: هیچ فرصتی برای بازگشت نیست

ایسنا نوشت: بوژیدار رادوشوویچ، درباره وضعیت بازگشتش به ایران اظهار کرد: من یک ماه منتظر باشگاه بودم اما آن‌ها فقط حرف می‌زنند و عمل نمی‌کنند. وقتی خواستم با باشگاه صحبت و مذاکره کنم، آن‌ها نخواستند. من هم دیگر درخواستی ندارم.

 

وی افزود: درحال حاضر وکیلم درحال انجام کارهای فسخ قراردادم است. بنابراین فکر می‌کنم هیچ فرصتی برای بازگشت نیست.

 

***

 

جدایی روزبه چشمی از ام الصلال قطعی شد

روز گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه ام الصلال برای تعیین برنامه های راهبردی جهت حضور پرقدرت در فصل بعد برگزار شد که در این بین، سرپرست این باشگاه به تشریح وضعیت مربیان و بازیکنان خارجی خود پرداخت و تلویحا از جدایی روزبه چشمی خبر داد.

 

شیخ عبدالعزیز بن سعود آل ثانی درخصوص برنامه های ام الصلال برای فصل بعد به روزنامه الشرق قطر گفت که این باشگاه با سرجیو فاریاس مربی سابق الوصل امارات و الاهلی عربستان که سابقه قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با پوهانگ استیلرز را در کارنامه دارد، به توافق رسیده است.

 

سرپرست ام الصلال همچنین اعلام کرد این تیم دو بازیکن خارجی به نام های ایسائیل داسیلوا برزیلی و یاسین البخیت ملی پوش اردنی به توافق رسیده و آنها را جذب کرده است. همچنین ام الصلال از میان بازیکنان خارجی خود، به همکاری با أیمن عبدالنور تونسی و موسز اورکومای نیجریه ای ادامه خواهد داد.

 

بدین ترتیب، جدایی روزبه چشمی را از ام الصلال باید قطعی دانست بخصوص اینکه این باشگاه قطری سهمیه آسیایی خود را به بازیکن اردنی اختصاص داده است. باید دید چشمی در تابستان پیش رو، چه باشگاهی را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------