دروغ بزرگ تلویزیون کره‌شمالی به مردم این کشور !



اخبار,اخبار ورزشی ,فینال جام جهانی

 

اخبار ورزشی - دروغ بزرگ تلویزیون کره‌شمالی به مردم این کشور/ امشب در فینال جام جهانی با پرتغال بازی داریم!

تلویزیون حکومتی کره‌شمالی در خبری عجیب به مردمش اعلام کرد که این تیم به فینال جام جهانی صعود کرده است.

این برای اکثر مردم جهان تبدیل به یک امر عادی شده که رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون حکومت خود را طوری رهبری می‌کند که رسانه‌های این کشور از جمله همه کانال‌های تلویزیونی در دستان اطرافیانش است و هیچ خبر منفی از جامعه به مردم رسانده نمی‌شود.

اخیرا اما یک ویدئو در سایت پر بازدید "یوتیوب" قرار گرفته که نشان می‌دهد کره شمالی به فینال جام جهانی 2014 برزیل راه یافته و باید با پرتغال بازی کند. این ویدئو دستمایه گزارش بسیاری از رسانه‌های جهان از جمله سی بی سی کانادا و یاهو قرار گرفته است.

شاید باور این که شرایط داخلی کره شمالی آرام و خوب است، برای مردم این کشور چندان سخت نباشد، اما کلیپی از تلویزیون این کشور پخش شده که اگر مردمان این کشور عجیب و غریب آن را هم باور کنند دیگر باید به همه چیز شک کرد!

در این کلیپ به مردم کره شمالی نشان داده شده که تیم کشورشان پس از عملکرد درخشان در مرحله گروهی و شکست تیم‌های ژاپن ، آمریکا و چین به ترتیب با نتایج هفت بر صفر، چهار بر صفر و دو بر صفر با عبور از سه تیم دیگر به فینال رسیده و باید برای قهرمانی با پرتغال مصاف دهند!

این اخبار در حالی به گوش مردم کره شمالی رسیده که این تیم بر خلاف جام جهانی 2010 این بار اصلا به این تورنمنت صعود نکرده و حتی به مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی در آسیا هم نرسید. در این کلیپ صحنه‌های حساس بازی‌ها هم گنجانده شده تا میزان باورپذیری این خبر نیز بالا برود!

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------