آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

علی‌نژاد: بدهی به برانکو میراث گذشته بود/ مجلس به جای مصاحبه تلویزیونی قانون را تغییر بدهد



"
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: دوستان‌مان در مجلس اگر می خواهند کمکی فراتر از مصاحبه های تلویزیونی به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کنند تغییر قانون را داشته باشند. 

به گزارش فارس، مهدی علی نژاد در مجمع عمومی فدارسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: فدارسیون انضباط مالی خیلی خوبی داشت و در این مجمع برنامه ها بررسی شد و گزارش ها را شنیدیم. قمری در این ۸ سال زحمت زیادی کشید و از تجربیات خودش استفاده کرد. او از مدیران توانمند ورزش است و امیدواریم هرجا بودند، موفق باشند. 

 

وی با اشاره به دوچرخه سواری گفت: دوچرخه ‌سواری رشته زیبا و مفرح است و به عنوان یک ورزش پاک و همگانی محسوب می شود. مسابقات توردو فرانس نشان دهنده توجه دنیا به این رشته است و با توجه به اینکه این رشته در فضای باز برگزار می شود مورد استقبال مردم است. 

 

علی نژاد ادامه داد: این رشته وابسته به تجهیزات است و کار کردن در آن نیاز به هزینه دارد و همین موضوع شرایط را دشوار کرده است. اول ما باید نگاه به تولید داخل داشته باشیم و فضایی را ایجاد کنیم‌ که تجهیزات با قسمت کمتر به دست استفاده کنندگان برسد. رسانه ها هم می توانند در این بین کمک کنند و با پخش و توجه به آن حامیان مالی جذب شود.

 

معاون وزیر ورزش عنوان کرد: امیدواریم گشایش هایی در کشور صورت یکی دو وضعیت بهتری را پیدا کنیم.

 

وی در خصوص کمک به واردات تجهیزات دوچرخه ‌سواری که دغدغه روسای هیات ها بود گفت: تاکنون ۵۰ درصد از بودجه فدراسیون ها پرداخت شده و هیات های استانی هم باید بدانند که خودشان هم باید درآمدزای کنند. از فدراسیون هم خواستیم با مکاتبه کند تا از طریق وزارت صمت در مورد واردات رایزنی کنیم.

 

وی در خصوص خداحافظی قمری تاکید کرد : خودش خداحافظی را مطرح کرد اینطور نیست که نتواند شرکت کند اما خودش نمی خواهد که باشد و وزارت هیچ‌ محدودیتی ندارد. شاید خود او این ۸ سال را کافی دانسته است.

 

علی نژاد در خصوص پاداش سال ۹۷ گفت: اساسا دیگر موضوع سکه وجود ندارد و بودجه ریالی است و به نسبت در سال ۹۶ افزایش هایی را داشتیم. اینطور نیست که سکه را معادل ۲ میلیون تومان بدهیم و این سو تفاهم باید برطرف شود. حقوق ها ریالی است و ربطی به بالا رفتن ارز و سکه ندارد. پاداش ۹۷ به پایان می رسد و در مورد پاداش سال ۹۸ ارزیابی را شروع کردیم و به فدراسیون ها نامه زده ایم. در جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه هم گفتم اعتبار جداگانه ای برای ما در نظر بگیرند اما در مورد زمان پرداخت ها قولی نمیتوانم قول بدهم

 

وی در خصوص تصادفات جاده ای برای رکابزنان گفت : باید تمهیداتی اندیشیده شود که ایمنی رکابزنان در نظرگرفته شود. تصادفات جاده ای ما بالا است و اگر این تمهیدات باشد، خطرات کمتر می‌شود. امنیت مهمترین موضوع در مورد دوچرخه سواران است و اگر اردوهایی که زیر نظر هیات ها و فدراسیون برگزار می شود، دقت نشود، مسولیت مورد توجه فدراسیون و هیات ها است.

 

معاون وزیر ورزش در مورد اینکه چرا سیستم رای دهی در مجامع انتخاباتی وجود ندارد، تاکید کرد: براساس اساسنامه باید حضوری باشد و خلاف قانون است. شرایط مجامع انتخاباتی با مجامع عمومی فرق دارد و از سوی دیگر باید صلاحیت نامزدها تایید شود. هر وقت آمد طبق شرایط کرونایی، انتخابات را برگزار می کنیم. 

 

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس و رفتن رسول پناه عنوان کرد : ابتدا باید از زحمات سرپرست قبلی تشکر کنم و اتفاق خوبی که افتاد طلب برانکو بود که پرداخت شد. البته این بدهی میراث گذشته بود. 

 

علی نژاد در مورد اینکه به فیلم رسول پناه سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس رسیدگی می شود یا خیر، گفت: او زحمات زیادی کشید و در دوره او به فینال آسیا رسیدیم و از۱۳ پرونده موجود ۹ مورد بسته شد. در مورد فیلم هم خلاف قانون و بدون اجازه گرفته و پخش شد. در عین حال باید بگویم صحبت های خوبی در آن فیلم مطرح نشد و او هم به خاطر احترام به مردم استعفا داد. نباید اینطور باشد که خدمات یک نفر را با صحبت هایی که غیر قانونی ضبط شده است، نادیده بگیریم. او فعلا در هیات مدیره است و کار اجرایی ندارد.

 

علی نژاد در مورد استقلال عنوان کرد: با زحمات مدیران این باشگاه طلب شفر، جباروف و پاختاکور پرداخت شد و ظرف ۲،۳ روز آینده امیدواریم پنجره استقلال هم باز شود.

 

وی با اشاره به شرایط اقتصادی سرخابی ها تایید کرد: طبق قانون این‌دو باشگاه نمی توانند از هیچ بودجه دولتی استفاده کنند و فکر می‌کنم‌ دوستان‌مان در مجلس اگر می خواهند کمکی فراتر از مصاحبه های تلویزیونی کنند تغییر قانون را داشته باشند. ما نمی‌توانیم به خاطر تحریم ها از AFC و فیفا پول بگیریم و شرایط اقتصادی مناسب نیست.

 

علی نژاد در خصوص انتخاب مدیرعامل استقلال هم گفت: باید هیات مدیره تصمیم بگیرد و در حال حاضر هم مددی همان اختیارات را دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------