کدام دانشگاه‌ها تا پایان ترم جاری حضوری می‌شوند؟



 دانشگاه‌ها, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نحوه برگزاری ترم تحصیلی آینده در دانشگاه‌ها را تشریح کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برنامه وزارت علوم برای حضوری شدن آموزش است. البته نه حضوری شدن به معنای پیش از کرونا. بلکه تعریف جدیدی از ترکیبی شدن آموزش‌ها مطرح است.

 

او ادامه داد: با توجه به تجربیات خوبی که از آموزش‌های الکترونیکی در دانشگاه‌ها وجود دارد، معتقدیم این تجربه نباید مغفول بماند. بلکه باید در قالب آموزش‌های ترکیبی یعنی حضوری و مجازی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

خاکی صدیق افزود: در حال حاضر دانشگاه‌ها زمینه حضور دانشجویان را در دانشگاه‌ها فراهم کرده‌اند. دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه علمی کاربردی که مشکلی از جهت خوابگاه، دانشجویان غیربومی و ... ندارند، از ۱۵ آبان آموزش‌های حضوری خود را آغاز کرده‌اند و سایر دانشگاه‌ها هم در حال برنامه‌ریزی آموزش‌های حضوری هستند.

 

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره حضوری شدن دانشگاه‌ها در ترم جاری اظهار کرد: حضوری شدن آموزش‌ها از دانشگاه به دانشگاه متفاوت است. چراکه در مناطق مختلف کشور مستقرند و این موضوع برعهده دانشگاه‌های معین استان‌هاست که تعیین می‌کنند و برنامه‌های خود را به وزارت علوم می‌فرستند، اما با توجه به زیرساخت‌ها و موقعیتی که قرار گرفته‌اند، متنوع و متفاوت است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------