آخرین اخبار فرهنگی - هنری

مهاجرت هنرمندان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

شغل‌های بازیگرانی که مهاجرت کردند، چیست؟

مهاجرت هنرمندان هرچند در سال‌های اخیر روند صعودی داشته، اما تصاویر منتشرشده از برخی از آن‌ها نشان می‌دهد که حال و روز چندان…

همان بهتر که سریال سروش صحت در عید پخش نشد



سریال پژمان, سریال «پژمان»

بازیگر سریال «پژمان»:

همان بهتر که سریال سروش صحت در عید پخش نشد

ساخت مجموعه‌ی طنز «پژمان» سروش صحت که پیش از این از گزینه‌های پخش نوروزی شبکه سه اعلام شده بود، اردیبهشت ماه به اتمام می‌رسد و قرار است پس از پخش سریال «پروانه» به روی آنتن برود.رضا کریمی، بازیگر و دستیار تهیه‌کننده در زمینه‌ی اتمام ساخت سریال «پژمان» گفت: پیش‌بینی‌ ما این است که ساخت این سریال تا ششم اردیبهشت ادامه دارد و پخش آن پس از سریال «پروانه» آغاز می‌شود.

او در عین حال افزود: نزدیک به 85 از مراحل ساخت «پژمان» به سرانجام رسیده است و اکنون قسمت‌های 12 تا 15 این مجموعه را می‌سازیم، همزمان با تصویربرداری کار تدوین هم انجام می‌شود.

او با بیان اینکه اگر این مجموعه در ایام عید پخش می‌شد، بیننده‌ای نداشت،‌ گفت: برای ما خیلی بهتر شد که با کیفیت خوب و بخت و اقبال بیشتری این مجموعه را بسازیم؛ تفاوت این مجموعه را با مجموعه «همه خانواده من» که در عید پخش شد را خواهید دید.

کریمی در بخش دیگری از گفت‌وگویش گفت: تلویزیون اقبال دارد که مجموعه «پژمان» 26 قسمتی شود، اما در این شرایط بی‌پولی امکان‌پذیر نیست و قرار است در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به پخش برسد.

به گزارش ایسنا، حضور فوتبالیست‌ها یکی از وجوه خبرساز مجموعه سروش صحت است. در این میان علاوه بر پژمان جمشیدی‌، بازیکنانی چون بهروز رهبری‌فرد (بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی‌)، علی موسوی‌ (بازیکن سابق استقلال)، محمد محمدی (دروازده بان پرسپولیس و راه آهن)، حسین ماهینی (بازیکن پرسپولیس) حضور دارد.

مجموعه «پژمان» در حال حاضر در لوکیشن‌های اختیاریه‌، بلوار ارتش،‌ خیابان شریعتی،‌ الهیه‌، فرمانیه و آجودانیه پیگیری می‌شود؛ ویدا جوان از جلمه بازیگرانی است که به تازگی به این مجموعه اضافه شده است./ایسنا

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------