آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

هانیه توسلی در «عملیات مهد کودک» حاضر می‌شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هانیه توسلی در «عملیات مهد کودک» حاضر می‌شود

پیش‌تولید فیلم سینمایی «عملیات مهد کودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی رویا شریف به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.

تاکنون حضور «علیرضا خمسه»، «شمسی فضل‌اللهی»، «هانیه توسلی»، «سروش صحت» و «مریم سعادت» برای نقش‌آفرینی در این فیلم قطعی شده است و گروه تولید در حال مذاکره با سایر بازیگران و عوامل فیلم هستند که در صورت قطعی شدن حضورشان متعاقبا اعلام خواهد شد.

 «عملیات مهد کودک» فیلمی در ژانر کودک بوده و داستان آن روایتگر چند کودک است که برای جلب توجه والدینشان دست به کار بزرگی می‌زنند.

این فیلم دارای فضای فانتزی بوده و بخش‌هایی از آن نیز به صورت جلوه‌های ویژه رایانه‌ای تولید خواهد شد.

بنابراین گزارش، با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فیلم‌برداری «عملیات مهد کودک» از اواخر تیر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

«فرزاد اژدری» پیشتر  فیلم سینمایی «سلام بر فرشتگان»، (بهترین فیلم بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجو انان اصفهان و تحسین شده سی‌امین جشنواره فیلم فجر) را در کارنامه خود به عنوان فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان به ثبت رسانده است.

سایر عوامل فیلم که حضورشان قطعی شده است عبارتند از:

کارگردان و فیلم‌نامه نویس: فرزاد اژدری، مدیر فیلم‌برداری: سید محسن جاهد، طراح گریم: مهین نویدی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: علی مردانی، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، مدیر تدارکات: یدالله زبردست، دستیار دوم کارگردان: فرخ اژدری، بازیگردان کودک: ژاکلین آواره، دستیار طراح صحنه و لباس: مریم غفرانی، منشی صحنه: آزاده زارعی، تهیه کننده: رویا شریف./فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------