آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

کمند امیرسلیمانی: تلویزیون ما را از خودش بداند



اخبار,اخبار فرهنگی,کمند امیرسلیمانی

بازیگر سینما و تلویزیون اعتقاد دارد که آثار تلویزیونی هر روز ضعیف‌تر می‌شوند، برای اینکه دوباره به روزهای تولید "پدرسالارها" برگردیم، تلویزیون ما را از خودش بداند.

به گزارش تسنیم، روزگاری تلویزیون آثار خانوادگی و اجتماعی خوبی چون «پدرسالار» در کارنامه خودش داشت که هنوز هم روی آنتن می‌رود علاوه بر خاطره‌بازی با هنرمندان ماندگاری چون استاد محمدعلی کشاورز، مرحوم جمیله شیخی و مرحوم حمیده خیرآبادی، دیالوگ به دیالوگ این آثار درس‌آموز امروز سریال‌های بدون محتواست. یکی از نقش‌هایی که مردم با آن ارتباط خوبی برقرار کردند که به‌گونه‌ای در جایگاه عروس «پدرسالار» ایفای نقش می‌کرد کمند امیرسلیمانی، ‌بود. به گفته خودش هنوز هم بسیاری او را به همان آذر سریال «پدرسالار» می‌شناسند و این یعنی موفقیت ماندگاری یک سریال که کمتر این نوع آثار امروز در تلویزیون پخش می‌شوند.

 

این بازیگر با سابقه تلویزیون و سینما به خبرنگار خبرگزاری تسنیم،‌ می‌گوید: البته علاوه بر تعدد رسانه‌ها و ترجیح‌دادن برخی از هنرمندان که بیشتر در نمایش‌خانگی و سینما حضور دارند هم سبب شده که کمتر "پدرسالارها" ساخته شوند. این سیر نزولی ادامه‌دار خواهد بود و کارها ضعیف‌تر، بودجه‌ها کمتر و سخت‌گیری‌ها در پخش بیشتر هم می‌شود.

 

وی افزود: تلویزیون نباید فاصله‌اش را با مخاطب بیشتر کند و هرچه پیش‌ می‌رویم کارهای ماندگار کمتر ساخته می‌شود؛ در واقع ما که افتخار همجواری با هنرمندان فرهیخته و کاربلدی را در گذشته داشته‌ایم و در آثار خوب و موثری هم ایفای نقش کرده‌ایم این روزها برای‌مان سخت‌تر است. چرا که من جزو کسانی هستم از 7 سالگی قاب تلویزیون را تجربه کرده‌ام و هنوز هم گذشته‌ها برایم نوستالژی دارند. چون قدرت تولیدات به گونه‌ای بود که هم برای هنرمند و هم مخاطب نوستالژی‌ساز بود. مشکل تلویزیون امروز عدم ساختن نوستالژی برای مخاطبش است.

 

امیرسلیمانی با انتقاد از اینکه تلویزیون بیشتر به دایره‌ای خارج از خود اهمیت می‌دهد،‌ تأکید کرد: مشکل دیگر تلویزیون شاید توجه به خودی‌ها نباشد. ما که خودمان را بچه‌های تلویزیون می‌دانیم اما تلویزیون ما را از خودش نمی‌داند. در صورتیکه ما تلویزیون‌های واقعی کنار هم باشیم کار بد و ضعیف تولید نمی‌شود. البته که ما در مقام بازیگر دوست‌داریم بهترین بازی‌هایمان را ارائه بدهیم و تلویزیون هم دوست دارد روزهای اوج خودش را دوباره تکرار کند.

 

وی تصریح کرد: اشکالی ندارد از سلبریتی و چهره‌های سینمایی هم استفاده کند اما ما چون گذشته فوق‌العاده و ایده‌آل را دیده‌ایم فکر می‌کنم باید به سلیقه مخاطب احترام بگذاریم و به خواستش جامه عمل بپوشانیم. او برای تماشای تلویزیون نیاز به قصه و توجه به المان‌های بصری مناسب و ایده‌آل‌ دارد. مخاطب ما با رفتار دم‌دستی خو نمی‌گیرد و آثار ماندگار و ارزشمند می‌خواهد.

 

گفتنی است،‌ کمند امیرسلیمانی این روزها مشغول بازی در سریال «گاندو» جواد افشار است و یک طنز به نام «آخر خط» علیرضا مسعودی را نیز برای رمضان 98 بازی می‌کند. فیلم سینمایی «پاستاریونی» را هم روی پرده نقره‌ای دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------