غلامحسین لطفی: مگر چند سال از عمرم مانده که هنوز باید منتظر پیشنهاد خوب بازی باشم؟



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,غلامحسین لطفی

بازیگر فیلم خفه‌گی گفت: مگر چند سال از عمر من باقی مانده که باز هم باید در انتظار پیشنهاد خوب بمانم. من کلاً پنج سال دیگر زنده‌ام و مطمئن باشید آخر سر جنازه‌ام را جلوی در تالار وحدت می گذراند، چند نفر سخنرانی می کنند و تمام. همه چیز برای یک بازیگر همین طور تمام می‌شود.

 غلامحسین لطفی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: واقعیت امر این سه مدیوم سینما، تئاتر و تلویزیون برای من و فعالیت‌های من خیلی بلندبالا هستند زیرا من هیچ پیشنهادی از هیچ جا ندارم که بخواهم در مورد حرفی بزنم و یا نظری بدهم.

وی دلیل کم کاری خود را اینگونه توصیف کرد: البته این را بگویم که برخی پیشنهادات وجود دارد اما به شدت ضعیف، کمرنگ و تهی هستند. در برخی موارد هم که پیشنهاد خوب است انتظار دارند من با دستمزد بیست و پنج سال پیشم سر پروژه آنها حاضر شوم و من ترجیح می دهم در خانه بمانم اما ارزش خود را پایین نبرم.

بازیگر فیلم خفه گی در همین راستا ادامه داد: برخی می گویند شاید چون به قزوین رفته‌ام پیشنهادات کم شده اما واقعاً چه ربطی دارد. دوستان پیشنهاد خوب بدهند من دو ساعته خودم را به تهران می‌رسانم. متاسفانه فیلمنامه‌هایی که این روزها به دست من می‌رسند واقعاً خیلی ضعیف هستند و متاسفانه طی سالهای گذشته تغییری هم نکرده است.

وی با اشاره بر ایده‌های خود برای ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی تاکید کرد: من چندین طرح را برای کارگردانی به آقایان پیشنهاد کرده‌ام اما همه می‌گویند که اسپانسر بیاور. مگر من کارگردان یا بازیگر وظیفه‌ام آوردن اسپانسر برای پروژه آنهاست که چنین توقعی از من دارند.

این بازیگر پیشکسوت سینما درباره درآمد فعلی خود اضافه کرد: من شغلی به جز بازیگری ندارم اما شانسی که آوردم اوایل انقلاب اسلامی ایران در اداره تئاتر استخدام شدم و هم اکنون ماهی دو میلیون تومان حقوق می گیرم اما واقعاً در زمانه فعلی با دو میلیون تومان چه کار می‌توان انجام داد؟.

وی با تاکید بر دلتنگی خود برای بازیگری اذعان کرد: معلوم است که من دلتنگ بازیگری هستم. مردم هر روز از من می پرسند چرا دیگر در هیچ اثری حضور نداری اما من چه دارم که بگویم و آیا اصلاً کاری از دست من بر می‌آید که انجام دهم؟. من مردم را دوست دارم و با عشق می خواهم برای آنها بازی کنم اما انگار به من و هم سن و سالهای من بازی نمی‌رسد.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,غلامحسین لطفی


کارگردان "سریال آینه" در ادامه افزود: من نزدیک به پانزده سال است که سینما نرفته‌ام و آثار را اگر به صورت سی دی به دستم برسد نگاه می‌کنم زیرا انگیزه‌ام را از دست داده‌ام.

لطفی با اشاره به سالها غیبت خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: مگر چند سال از عمر من باقی مانده که باز هم باید در انتظار پیشنهاد خوب بمانم. من کلاً پنج سال دیگر زنده‌ام و مطمئن باشید آخر سر جنازه‌ام را جلوی در تالار وحدت می گذراند، چند نفر سخنرانی می کنند و تمام. همه چیز برای یک بازیگر همین طور تمام می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------