اثر مشهور بنکسی تخریب شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,اثربنکسی
اثری از "بنکسی" نقاش گرافیتی معروف چند روز پس از نمایش تخریب شد.

 قطعه‌ای اثر هنر نقاشی خیابانی (گرافیتی) در شهر بریستول انگلستان مربوط به "بنکسی" تخریب شد. در تصویری که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده عبارت "کودن‌های بی‌بی‌سی" به صورت خط‌خطی در جای‌جای این اثر هنری دیده می‌شود و دختری نوجوان را نشان می‌دهد که با تیرکمانی که گل‌ها  فشنگ آن هستند تیراندازی می‌کند.

 

بنکسی همیشه گریزان که مشهورترین نقاش گرافیتی جهان محسوب می‌شود هنوز کسی از هویت واقعی او اطلاعی ندارد. او اصالت این اثر گرافیتی را با به اشتراک گذاشتن دو عکس از آن در صفحه رسمی اینستاگرامش، تأیید کرد.

 

به گزارش تسنیم، ساکنین ناحیه بارتون هیل شهر بریستول این اثر را هدیه بنکسی برای روز عشاق تلقی می‌کنند.

 

تازه‌ترین اثر هنری بنکسی روی دیوار منزل استیجاری آقای "ادوین سایمونز" خلق شده است و از نظر مادی نیز ارزش بسیار بالایی دارد. جالب اینکه "کلی وودراف" دختر ادوین از شبکه‌های اجتماعی متوجه شد که بنکسی روی خانه‌ پدرش اثر هنری خلق کرده و بعد از آن نگران آسیب رسیدن به این گرافیتی بنکسی بوده است.

 

یکی از ساکنین محلی که اول متوجه خرابکاری روی اثر بنکسی شده، گفت: واقعاً شرم‌آور است اما متأسفانه اینجا همیشه از این اتفاق‌ها می‌افتد.

 

"بنکسی" نام مستعار هنرمند گرافیتی، فعال و منتقد سیاسی و نقاش بریتانیایی است. او همواره با بسیاری از سیاست‌های بریتانیا مخالف است که این مخالفت در حوزه سیاست خارجی نمود بیشتری دارد. بنکسی بارها در اعتراض به دخالت بریتانیا در مسئله فلسطینیان و حمایت از رژیم صهیونیستی خود را به خطر انداخته و در غزه و دیگر نقاط فلسطین اثر هنری اعتراضی خلق کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------