تهدید وزیر نفت توسط زنجانی تکذیب شد/ دستور دادستانی به شرکت نفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وکیل بابک زنجانی در خصوص اینکه نماینده حقوقی وزارت نفت گفته بابک زنجانی وزیر نفت را تهدید کرده است، واکنش نشان داد.

رسول کوهپایه‌زاده وکیل پایه یک دادگستری و وکیل بابک زنجانی در گفت‌وگو با  قضایی فارس در خصوص مطلبی که برخی خبرگزاری‌ها از آن به عنوان «تهدید وزیر نفت توسط بابک زنجانی» منتشر کرده بودند گفت: در خصوص این مطلب که به نقل از زنجانی گفتند که موکل آقای وزیر را تهدید کرده و گفته است که به زودی من آزاد می‌شوم و شما زندانی می‌شوید باید بگویم این مطلب خلاف واقع و کذب محض است.

 

کوهپایه‌زاده گفت: در جلسه چهارشنبه اول خرداد بنده از ابتدا تا انتهای جلسه حضور داشتم و کنار موکل نشسته بودم، در این جلسه هم مسئولان قضائی، مسئولان بانکی، مسئولانی از وزارت اطلاعات حضور داشتند و به هیچ عنوان این مسئله مطرح نشد.

 

وی افزود: اساساً علت تشکیل این جلسه بررسی کوتاهی و تأخیر و تعللی بود که شرکت نفت از ۵ ماه گذشته در جریان بازپرداخت بدهی موکل بنده انجام داده بود و متأسفانه همکاری لازم در خصوص ارسال مدارک مورد نیاز صورت نگرفته و ما این عدم همکاری و تعلل را به مراجع ذیصلاح قضایی منتقل کردیم و جلسه‌ای در این خصوص تشکیل شد.

 

وکیل بابک زنجانی اظهارداشت: در این جلسه، دادستانی تهران شرکت نفت را ملزم کرد که در چند روز آینده هرچه سریعتر به عدم همکاری و تأخیر و تعلل پایان دهد و سریعاً مدارک لازم را ارسال کند؛ اما این مطلبی که گفته شد متأسفانه خلاف واقع است.

 

کوهپایه‌زاده بیان کرد: اینکه در چند روز آینده بحث استیضاح وزیر نفت مطرح است و نقل قولی خلاف واقع از طرف زنجانی برای اینکه جلسه استیضاح را تحت تأثیر قرار دهند منتشر می‌شود امری غیر شرعی و غیر اخلاقی است.

 

وی  گفت: نمایندگان مجلس براساس وظیفه ذاتی، قانونی و نظارتی خود تشخیص دادند که باید این امر(استیضاح وزیر نفت) صورت بگیرد و نتیجه این استیضاح هرچه باشد در واقع طبق قانون همه ملزم به تبعیت از آن هستیم اما اینگونه صحبت‌هایی که خلاف واقع است و در واقع تقوا در آنها رعایت نمی‌شود صرفاً برای یکسری بهره‌برداری‌های سیاسی مطرح شده و جای تعجب و تأمل دارد.

 

به گزارش فارس، نماینده حقوقی وزارت نفت در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها اظهارداشته که در جلسه‌ای که چهارشنبه اول خرداد ۹۸ تشکیل شد آقای زنجانی ادعاکرد که استیضاح آقای زنگنه در مجلس رأی خواهد آورد.

 

نماینده حقوقی وزارت نفت همچنین گفت: زنجانی در این جلسه مدعی شد که به زودی جای ما با هم عوض خواهد شد و من آزاد و شما زندانی می‌شوید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------