آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان| عمان: این اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم

بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهر‌ها از جمله اصفهان خبر دادند. این در حالی است که ایران در روز‌های اخیر بار‌ها…

بنی گانتس: همکاری با آمریکا علیه ایران رو به افزایش است



بنی گانتز،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم به تقویت همکاری اطلاعاتی با واشنگتن برای مقابله با ایران خواهد پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از تایمز او اسرائیل، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در اظهاراتی مدعی شد که این رژیم توانایی‌های خود علیه ایران را تقویت خواهد کرد.

 

وی در جمع خبرنگاران گفت: ما منابع‌مان را به تقویت توانایی‌های‌مان در مواجه با چالش‌ها در منطقه علی الخصوص ایران اختصاص داده‌ایم.

 

گانتس با اشاره به اینکه همکاری و تبادل اطلاعات میان این رژیم و آمریکا رو به افزایش است، ادعا کرد که آن‌ها در حال تدوین نقشه جایگزینی هستند تا در صورت عدم حصول توافق در وین بتوانند "اقدامات دیگری" اتخاذ کنند.

 

این مقام صهیونیستی همچنین مدعی شد که ایران هسته‌ای منجر به مسابقه تسلیحاتی در منطقه خواهد شد که تمام جهان را به خطر خواهد انداخت.

 

وی تصریح کرد: اگر ایران به توان هسته‌ای برسد، شکی ندارم که خیلی کشورهای دیگر نیز سعی خواهند کرد که به این توانایی دست یابند و این منجر به مسابقه تسلیحاتی خواهد شد که نه تنها خاورمیانه بلکه خیلی‌ از کشورهای جهان را در معرض خطر قرار خواهد داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------