آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

مرندی: تا زمانی که متن حاصل از مذاکرات مورد بررسی دقیق در تهران قرار نگیرد، مسئولین مذاکره کننده نمی توانند در مورد آن هیچ گونه اظهاری داشته باشند



محمد مرندی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
مشاور تیم مذاکره کننده ایران تاکید کرد: بارها به‌ خاطر حقوق مردم و منافع بلند مدت کشور به تهدیدها و ضرب‌الاجل های توخالی بی اعتنایی شد تا امتیازات کلیدی به دست آوریم.

به گزارش ایرنا، "سید محمد مرندی" مشاور تیم مذاکره کننده تصریح کرد: مذاکره کنندگان ایرانی چه در وین و چه در مدتی که از طریق مکاتبات گفت‌وگو بین طرفین مذاکره در جریان بود، بارها دولت های آمریکا و اروپا را وادار کردند تا از مواضع غیرمنطقی خود عقب‌نشینی کنند.

 

‌مشاور تیم مذاکره کننده ایران تأکید کرده است: بارها به‌ خاطر حقوق مردم و منافع بلند مدت کشور به تهدیدها و ضرب‌الاجل های توخالی بی اعتنایی شد تا امتیازات کلیدی به دست آوریم.

 

‌مرندی خاطر نشان کرد: تا زمانی که متن حاصل از مذاکرات مورد بررسی دقیق در تهران قرار نگیرد، مسئولین مذاکره کنند نمی تواند در مورد آن هیچ گونه اظهاری داشته باشند.

 

وی  یادآور شد: در حال حاضر اظهار نظرهای رسانه ای فقط حدس و گمان هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------