پوتین: در ادلب سوریه می‌مانیم/ با هند درباره فروش سامانه اس ۴۰۰ گفتگو کردیم



اخبار,اخبار بین الملل,پوتین
رئیس جمهور روسیه گفت درباره تحویل سامانه دفاع موشکی اس-۴۰۰ با نخست وزیر هند گفتگو کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز پنجشنبه گفت درباره تحویل سامانه دفاع موشکی اس-۴۰۰ با نارندرا مودی، نخست وزیر هند، گفتگو کرده است.

 

پوتین گفت روسیه همچنان در ادلب سوریه کار‌های زیادی دارد که باید انجام دهد. امیداوریم فعالیت کمیته قانون اساسی سوریه در آرام کردن اوضاع این کشور موثر باشد و روابط دولت سوریه با مخالفان را بهبود بخشد.

 

وی افزود حضور آمریکا در سوریه غیرقانونی است و واشنگتن آوارگان را در اردوگاه التنف به گروگان گرفته است. صد‌ها تروریست که از روسیه به سوریه رفته بودند، اکنون در اردوگاه‌های بین مرز‌های ترکیه و سوریه به سر می‌برند.

 

رئیس جمهور روسیه همچنین در ادامه، تاکید کرد مداخله خارجی و مشکلات اجتماعی عامل اعتراض‌ها در آمریکای لاتین هستند.

 

وی افزود بولیوی به دلیل خلا قدرت حالتی از آشوب و هرج و مرج را تجربه می‌کند. ما برای همکاری با هر قدرت جدید در بولیوی که حمایت و تأیید مردم این کشور را جلب کند، آماده هستیم.

 

پوتین اظهار داشت گروه بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) از عوامل ایجاد ثبات در اقتصاد و سیاست جهانی به شمار می‌رود و نقش این گروه در تحولات جهانی در آینده افزایش خواهد یافت. کشور‌های عضو گروه بریکس با سرعت بیشتری از اعضای گروه هفت به توسعه خود ادامه می‌دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------