آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد دولت بایدن قصد مجهز کردن تل آویو به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار را دارد. به گزارش ایسنا،…

اشاره تلویحی نتانیاهو به سفرش به عربستان



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بنیامین نتانیاهو
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی به طور ضمنی به سفرش به عربستان و احتمال عادی سازی با یک کشور عربی جدید اشاره کرد. 

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری اورشلیم پست فاش کرد بنیامین نتانیاهو در جلسه حزب لیکود برای امضای توافق نامه صلح با کردها در منطقه کردستان عراق به این مساله اشاره کرد.

 

این روزنامه نوشت که نتانیاهو گفته: من اخیراً از کشورهای عربی دیگر بازدید کرده ام و همانطور که مدتی قبل نمی توانستم در مورد امارات بگویم ، اکنون هم نمی توانم به آن کشور اشاره کنم.

 

با توجه به لغو سفر نتانیاهو به کشورهای بحرین و امارات و این که وی سفری به دیگر کشورهای عربی در ماه های اخیر نداشته، تحلیلگران معتقدند منظور نخست وزیر رژیم صهیونیستی احتمالا عربستان بوده است.

 

باراک رافید ، خبرنگار شبکه"13" تلویزیون اسرائیل در توییتر نوشت که نتانیاهو در پاسخ به سوالی درباره صلح با کردها اشاره کرده از کشورهای عربی که روابط دیپلماتیک با اسرائیل برقرار نمی کنند بازدید کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------