آخرین اخبار سیاسی

مهاجری,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید

آقای ذوالنور، نایب‌رییس مجلس و نماینده قم در اظهاراتی که پایه اصلی‌اش نقد به آقای قالیباف است، به نکته قابل اعتنایی اشاره دارد که هر چند…

معصومه ابتکار در دانشگاه یزد: دولت تمام تلاش خود را می‌کند تا کسی در زندان و حصر نباشد



اخبار,اخبارسیاسی, معصومه ابتکار

 معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان محیط  زیست، در جلسه سخنرانی در دانشگاه یزد درباره رفع حصر، آزادی زندانیان سیاسی و برداشته شدن محدودیت‌ها اظهار نظر کرد. به گزارش خبرنگار اعتماد ملی، معصومه ابتکار که به مناسبت 16 آذر در دانشگاه یزد سخنرانی ...

  معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان محیط طیست، در جلسه سخنرانی در دانشگاه یزد درباره رفع حصر، آزادی زندانیان سیاسی و برداشته شدن محدودیت‌ها اظهار نظر کرد.

به گزارش خبرنگ، معصومه ابتکار که به مناسبت ۱۶ آذر در دانشگاه یزد سخنرانی می کرد. در واکنش به اظهار تاسف مجری برنامه از محدودیت او در مطرح کردن بعضی سوالات که از سوی دانشجویان روی برگه های کاغذ نوشته شده و به دست او رسانده اند. گفت: بگذارید خودم موضوع این سوالات را حدس بزنم و درباره آن پاسخ بدهم.

او ادامه داد: دولت آقای روحانی تمام تلاش خود را می‌کند تا محدودیت‌ها و موانع بر طرف شود، به‌ویژه برای کسانی که در محدودیت‌های بیشتری هستند.

ابتکار در ادامه گفت: دولت تمام تلاش خودش را می کند تا کسی در زندان، حصر و محدودیت نباشد. اما می دانیم برخی مسائل از اختیار رئیس جمهور خارج است. همه می دانیم محدودیت ها زیاد است و کشور هم شرایط ویژه ای دارد اما باید فضای منطق در کشور به‌ویژه در دانشگاه‌ها حاکم باشد و با ایجاد فضای گفت‌و‌گو بین همه گروه‌ها به همه اجازه ابراز عقیده داده شود.

معاون رئیس جمهور،گفت: مشکلاتی که امروز در جامعه به وجود آمده به این دلیل است که بسیاری از مسائل تابو شده است. بگذارید مسائل مردم مطرح شود تا شاهد رفع بسیاری از مشکلات باشیم.

 

 اخبار  سیاسی - اعتماد ملی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------