حسگری که تغییرات گلها را پیامک می‌کند/ نصب برنامه سلامتی گیاه در گلدان



حسگری که تغییرات گلها را پیامک می‌کند/ نصب برنامه سلامتی گیاه در گلدان

فراموش کردن گلدانها و خشک شدن آنها یکی از مشکلات همیشگی است که برای بسیاری از ما رخ می‌دهد اما با عرضه یک برنامه اجرایی و حسگر آن کاربران آی فن می توانند تغییرات گلهای خود را به صورت پیامک دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با قرار دادن یک حسگر در گلدان و نصب برنامه اجرایی طراحی شده برای آی فن هر وقت این گیاه به آب یا نور بیشتر احتیاج دارد و هرگاه دمای آن تغییر می کند، پیامکی به تلفن همراه شما ارسال می کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این حسگر درکنار گیاه شما قرار می گیرد، سطح آب و دما را کنترل می کند و با تعامل با آی فن می تواند سلامت کامل گیاه را تضمین کند

حسگر وای فای گیاه کوباچی و برنامه اجرای آن محصول چندان ارزان قیمتی نیست اما درحالی که به آرامی داخل گلدان قرار گرفته و گیاه شما را زیر نظر گرفته می تواند آرامش خاطر را از سلامت گلها و گیاهان به همراه داشته باشد.

این برنامه اجرایی همه چیز را درباره گیاهان گلخانه ای یا خانگی می داند که این اطلاعات از فصول رشد تا دمای بهینه آنها گسترده شده است.

اطلاعات اندازه گرفته شده درباره گیاه به آی فن ارسال می شود و تلفن هنگامی که این گیاه در شرایط خطر قرار دارد اطلاع می دهد.

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این وسیله از سوی دانشجویان فناوری دانشگاه های سوئیس و آلمان ساخته شده و می تواند در یک زمان نظارت بر وضعیت چند گیاه را برعهده گیرد

این حسگر چند روز را صرف تنظیم کردن خود با شرایط گلدان کرده و پس از آن با دوباطری سایز AA تا 18 ماه داخل گلدان می ماند و وضعیت گیاه را گزارش می کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

این حسگر داخل گلدان قرار می گیرد و از طریق وای فای پیامی درباره وضعیت گیاه را به رایانه یا آی فن کاربر ارسال می کند/مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------