خرید خودرو و ساعت لوکس با وام کرونا در آمریکا



خرید خودرو و ساعت لوکس با وام کرونا در آمریکا،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
مردی که با وام کرونا اقدام به خرید خودرو و ساعت لوکس کرده بود نقره داغ شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک شهروند آمریکایی که پس از دریافت وام کرونا اقدام به خرید اقلام لوکس کرده بود به جرم کلاهبرداری به زندان محکوم شد. «لی پرایس» ۳۰ ساله پس از دریافت یک وام ۱.۶ میلیون دلاری از دولت این کشور اقدام به خرید یک خودروی لامبورگینی جدید و ساعت لوکس کرده بود.

 

لی پرایس این مبلغ هنگفت را به بهانه استفاده از آن برای نجات تجارت خود در دوران شیوع کرونا درخواست و دریافت کرده بود. او تمام این مبلغ را تحت برنامه حفاظت از حقوق و دستمزد شهروندان آمریکایی که سال گذشته توسط کنگره آمریکا برای حمایت از افراد و مشاغل آسیب دیده از همه گیری جهانی کرونا تصویب شد دریافت کرده بود.

 

او درخواست وام خود را به بانک‌های مختلف ارائه کرده بود. در حالی که بسیاری از بانک‌ها درخواست وی را رد کرده بودند سرانجام برخی وام وی را تایید کردند. او در درخواست خود اعلام کرده بود که مالک شرکت اینترپرایزر با ۵۰ کارمند است و میانگین حقوق او ۳۷۵ هزار دلار است.

 

با این حال پرایس پس از دریافت این وام آن را صرف خرید یک خودروی لامبورگینی اوروس، فورد F-۳۵۰ , همچنین یک ساعت رولکس کرده بود. اما تصمیم پرایس برای داشتن یک زندگی مجلل کوتاه مدت بود، چون در حین بازرسی اعمال شده او گرفتار شد. در طول بازرسی مشخص شد که تجارت ادعایی پرایس هیچ کارمند یا درآمدی ثبت نشده است. پرایس به اتهام پولشویی و کلاهبرداری در دادگاه به ۱۱۰ ماه زندان محکوم شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------