قهوه سبز فوری مولتی کافه



راهکاری مطمئن برای کاهش وزن طبیعی

طی سال‌های اخیر مسئله سلامتی، داشتن سبک زندگی سلامت‌محور و همچنین تعذیه و برنامه غذایی سالم به یکی از مهم‌ترین چالش‌های زندگی روزمره تبدیل شده و بسیاری از افراد بیش از پیش دغدغه سالم و یا مضر بودن مواد غذایی مصرفی خود را دارند. از سوی دیگر بر اساس یافته‌های محققان، با توجه به سبک زندگی امروزه، جمعیت بسیاری از کشورها از جمله ایران به سوی چاقی و اضافه وزن سوق داده شده اند.

 

این امر علاوه بر افزایش نرخ بیماری‌هایی چون فشار خون، دیابت، ناراحتی‌های قلبی و عروقی،‌ مشکلاتی را به جامعه تحمیل می‌کند. نگرانی از این روند باعث شده تا کارشناسان و متخصصان درباره ضرورت کاهش وزن برای جلوگیری از بیماری‌ها و مشکلات متعدد هشدار دهند و در کنار تحرک جسمی و ورزش،‌ مردم را به استفاده از مواد غذایی سالم و کاهش‌دهنده‌ چربی دعوت کنند.

 

یکی از این محصولات که در بسیاری از کشورها مورد توجه متخصصان تغذیه قرار گرفته است، قهوه سبز است. محصولی که با داشتن ترکیبات کافئین و اسید کلروژنیک می‌تواند به عنوان یک مکمل غذایی گیاهی موثر، به کاهش وزن به صورت طبیعی و داشتن وزن متعادل با توجه به شاخص توده بدنی Body Mass Index (BMI) کمک کند.

 

اما قهوه سبز چیست و قهوه سبز ایده‌ال و باکیفیت که منجر به سلامتی بیشتر شود چه ویژگی‌هایی دارد؟ شرکت مولتی کافه به تازگی با تولید قهوه سبز فوری خود از خانواده  Multicafe Wellness توانسته برای اولین بار محصولی را تولید و روانه بازار ایران کند که تمام ویژگی‌های یک نوشیدنی سالم را دارد و با داشتن دو ماده جادویی کافئین و اسید کلروژنیک در مقادیر قابل توجهی، به دلیل افزایش متابولیسم منجر به چربی‌سوزی می‌شود.

 

قهوه سبز فوری مولتی کافه,قهوه سبز فوری,قهوه ی سبز فوری

قهوه سبز فوری مولتی کافه

 

قهوه سبز چیست؟

قهوه سبز همان دانه‌های خام سبز رنگ قهوه پیش از برشته شدن است که سرشار از خواص مفید است. برشته نشدن دانه‌های قهوه باعث می‌شود تا این دانه‌‌ها خواص خود را در مقایسه با دانه‌های برشته شده بیشتر حفظ کنند. 

 

قهوه سبز مولتی کافه,قهوه سبز چیست,پودر قهوه سبز فوری

قهوه سبز چیست ؟

 

پودر قهوه سبز فوری 

دانه قهوه سبز منبعی سرشار از اسیدکلروژنیک، کافئین و آنتی‌اکسیدان است. اما این مواد اصلی و معجزه‌گر تحت هر شرایطی به دست نمی‌آیند. در معرض حرارت قرار نگرفتن و برشته نشدن دانه قهوه، اصلی‌ترین دلیلی است که باعث ماندگاری این خواص در دانه قهوه می‌شود.

 

عدم استفاده از روش‌های اصولی برای به دست آوردن محصول نهایی (یعنی نحوه درست آسیاب کردن و در نهایت شیوه صحیح دم‌آوری) باعث می‌شود تا دم‌نوش به دست آمده میزان بسیار اندکی از ترکیبات یاد شده را همراه خود داشته باشد. در نتیجه اثر آن بر روی متابولیسم بدن به میزان کافی نخواهد بود و از سوی دیگر طعم آن نیز به دلیل روش نامناسب دم آوری، مطلوب نبوده و باعث خواهد شد تا افراد از نوشیدن آن لذت نبرند.

 

مولتی‌کافه اما به ‌عنوان اولین تولید کننده قهوه فوری در ایران توانست به دلیل داشتن خط تولید به‌روز و استفاده از فناوری منحصر به فرد خود این مشکل را حل کند و با تولید پودر قهوه سبز فوری راه‌کاری مطمئن و سالم به کسانی که به دنبال این محصول بودند ارائه دهد.

 

مولتی‌کافه برای تولید این محصول و بخاطر آن‌که محصول نهایی بتواند میزان موثری از ریز‌مغذی‌ها را در خود داشته باشد، از فناوری SD (Spray Dried) استفاده می‌کند. در این روش عصاره غلیظ شده قهوه سبز به پودر فوری تبدیل می‌شود که استفاده از آن بسیار آسان‌تر و موثر‌تر است.

 

خواص دانه‌های سبز جادویی

دانه‌‌های قهوه را می‌توان به‌عنوان منبعی سرشار از اسید کلروژنیک، کافئین و آنتی‌اکسیدان به‌شمار آورد. این خواص در قهوه سبز به مراتب بیش از قهوه برشته شده‌است. چرا که فرایند حرارت دیدن در زمان برشته‌سازی باعث می‌شود تا میزان قابل توجهی از اسید کلروژنیک موجود، از بین برود. 

 

اسید کلروژنیک یکی از مهم‌ترین ترکیبات درون قهوه سبز است؛ این اسید در واقع یک ترکیب فنلی طبیعی با خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی درون دانه‌های قهوه است. ورود این ماده به بدن باعث کاهش میزان جذب قند و نشاسته می‌شود. یکی دیگر از کارایی‌های این ماده را می‌توان افزایش چربی سوزی و در نتیجه کمک به کاهش وزن موثر بدن به دلیل افزایش متابولیسم دانست.

 

کافئین هم یک ماده شیمیایی خوراکی است که در گیاهان گوناگونی چون قهوه، کاکائو و تا حدودی چای وجود دارد. از مهم‌ترین فواید این ماده می‌توان کمک به افزایش متابولیسم بدن، افزایش میزان هوشیاری و ... را برشمرد.

 

همان‌طور که می‌بینیم همراهی اسید کلروژنیک و کافئین در قهوه سبز ماده‌ای جادویی را تشکیل می‌دهد که در کنار فعالیت‌ بدنی و داشتن سبک زندگی سالم می‌تواند بهترین مکمل و راه‌کار برای کاهش طبیعی وزن بدن باشد.

 

بر اساس نتایج به دست آمده از تحقیقات و مقالات علمی بین‌المللی و همچنین پژوهش‌های متعددی که مولتی‌کافه با همکاری دانشگاه‌های مشهد انجام داده است، می‌توان گفت پودر قهوه سبز فوری به دلیل خواص آن می‌تواند به عنوان یک مکمل غذایی گیاهی موثر به کاهش وزن کمک کند.

 

همچنین تقویت سیستم ایمنی به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌های موجود در قهوه سبز، کنترل فشار خون به واسطه میزان اسید کلروژنیک و افزایش انرژی به دلیل کافئین بیشتر نسبت به قهوه برشته شده از دیگر خواص این ماده غنی و پرفایده است. یکی دیگر از خواص این ماده بر اساس تحقیقات یاد شده را می‌توان کمک به کاهش چربی کبد در افراد مبتلا به کبد چرب دانست.

 

خواص پودر قهوه سبز فوری,قهوه ی سبز مولتی‌کافه,خواص دانه‌های سبز جادویی

مزیت های قهوه سبز مولتی کافه

 

مزیت طلایی قهوه سبز مولتی کافه

دیگر مزیت پودر قهوه سبز یا همان قهوه تندرستی مولتی‌کافه، طرز تهیه آسان آن است؛ تنها با مخلوط کردن یک ساشه دو گرمی این محصول با آب جوش می‌توان به یک فنجان قهوه سبز صد در صد خالص و سرشار از اسید کلروژنیک، آنتی‌اکسیدان و کافئین دست یافت. این روش نسبت به روش دم آوری سنتی آن بسیار آسان‌تر و اثربخش‌تر است.

 

مزیت طلایی قهوه سبز مولتی کافه,راه تبدیل دانه قهوه به پودر قهوه سبز فوری,تولید قهوه سبز فوری

قهوه سبز فوری

 

راه تبدیل دانه قهوه به پودر قهوه سبز فوری

اما در کارخانه مولتی‌کافه بر روی یک دانه قهوه چه می‌گذرد تا تبدیل به پودر قهوه سبز فوری می‌شود؟ این مجموعه به‌عنوان بزرگترین وارد‌کننده دانه‌‌های سبز قهوه به ایران که توانایی انجام تمامی مراحل فوری‌سازی قهوه را دارد به روش زیر عمل می‌کند؛ دانه‌های قهوه پس از گذراندن مرحله پاکسازی، به وسیله‌ دستگاه‌های پیشرفته عصاره‌گیری و دم‌آوری می‌شوند و پس از آن مرحله شفاف‌سازی و غلیظ شدن را طی می‌کنند. سپس وارد برج‌ خشک‌کننده شده (فناوری SD) و تبدیل به پودر قهوه خالص فوری می‌شوند. آخرین قدم این فرایند بسته‌بندی نهایی محصول است.

 

اما مهم‌ترین نکته آن است که در تولید پودر قهوه سبز فوری، مرحله برشته‌سازی وجود ندارد و از این رو به دلیل در معرض حرارت قرار نگرفتن دانه‌های قهوه، اثر بخشی و خواص آن نسبت به دانه برشته‌ شده قهوه بیشتر است.

 

تبدیل دانه قهوه به پودر قهوه سبز فوری,تبدیل دانه قهوه به پودر قهوه سبز فوری,مزیت پودر قهوه سبز

انواع قهوه سبز فوری مولتی کافه

 

مولتی کافه اولین تولید کننده قهوه فوری در ایران است. این مجموعه امروزه محصولات متنوعی بر پایه قهوه از دانه‌ی برشته شده و پودر قهوه تا انواع قهوه فوری، کافی‌میکس‌، شکلات داغ و... دارد. که در جدیدترین اقدام خود و به منظور تکمیل سبد محصولی دست به تولید قهوه سبز فوری زده است و توانسته امروز تنها تولید‌کننده این محصول در ایران باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024