تختخواب آپشنال



با گسترش تکنولوژی و به‌کارگیری آن در خدمت انسان، سرویس‌های خواب هم تنها به تخت و تشک برای خوابیدن منحصر نمی‌شوند. امروزه تختخواب آپشنال با انواع امکانات رفاهی، طراحی و روانه بازار شده‌اند. به این ترتیب استفاده از تختخواب‌ها علاوه‌بر خواب و استراحت، نیازهای روزمره شما را هم برطرف می‌کنند. اما این تختخواب‌های هوشمند از چه آپشن‌های جذابی بهره می‌برند؟ این آپشن‌ها چه نیازهایی را برطرف خواهند کرد؟ اگر قصد آشنایی با امکانات و ویژگی‌های این تختخواب‌های هوشمند را دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

با تختخواب آپشنال آشنا شوید

تخت هوشمند با طرح و رنگی جذاب

تخت هوشمند با طرح و رنگی جذاب

 

تختخواب‌های آپشنال چیزی فراتر از تشک و تخت‌ معمولی برای خواب هستند. این تختخواب‌های مدرن با به‌کارگیری تکنولوژی، امکانات رفاهی زیادی برای شما فراهم می‌کنند. با استفاده از این تختخواب، اتاقی رویایی در اختیار خواهید داشت.

 

این تختخواب‌های چندمنظوره دارای امکانات زیادی ازجمله ماساژور، سیستم صوتی، یخچال، گاوصندوق، محفظه‌های نگهدارنده و ... هستند. تختخواب‌های آپشنال که با نام هوشمند هم شناخته می‌شوند، با به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده‌اند. با داشتن این تختخواب‌های هوشمند در اتاق خواب خود، جزیره‌ای از هرآنچه نیاز دارید را درکنارتان خواهید داشت. درواقع امکاناتی که این نوع تختخواب‌ها دارند، علاوه‌بر خواب در بیداری هم بسیار کارساز هستند.

 

تختخواب آپشنال دارای امکانات بسیار زیادی است.

 

تختخواب هوشمند چه آپشن‌هایی دارد؟

آپشنهای بسیاری در تختخواب هوشمند نصب میشوند

آپشنهای بسیاری در تختخواب هوشمند نصب میشوند

 

سازندگان این نوع تختخواب‌ها از فضای اطراف تخت، برای جانمایی امکانات مورد نیاز شما هنگام خواب استفاده کرده‌اند. این امکانات رفاهی چه ویژگی‌هایی دارند؟ در ادامه با آپشن‌های این نوع تختخواب‌های تکنولوژیک بیشتر آشنا می‌شوید.

 

سوکت‌های برق؛ برای راحتی و رفاه بیشتر

یکی از مشکلاتی که هنگام خواب با آن مواجه هستیم، عدم دسترسی به پریز برق برای شارژ تلفن همراه، لپ تاپ و ... است. تختخواب آپشنال دارای انواع سوکت‌های برق، برای اتصال انواع تجهیزات الکتریکی ازجمله تلفن همراه، پنکه، لپ تاپ، تبلت، سشوار و ... است. با استفاده از این امکانات، وجود پریزهای برق در اطراف اتاق بی‌معنی خواهد بود. درواقع نیازی نیست هنگامی که گوشی یا لپ تاپ شما به شارژ نیاز دارد، کل اتاق را برای پیدا کردن پریز برق بگردید و از تختخوابتان جدا شوید.

 

فناوری ماساژور ترکیبی غلطک و ویبره؛ تجربه آرامشی بی‌نظیر

چه چیزی بهتر از این که روی تختخوابتان دراز کشیده باشید و همزمان بدنتان هم ماساژ داده شود؟ با استفاده از این تختخواب هوشمند، تجربه‌ای آرامش‌بخش خواهید داشت. در این تختخواب برای رفاه حال بیشتر شما از سیستم ماساژ غلطک های شیاتسو به همراه ویبره بهره گرفته شده است.

 

این سیستم نقاط مختلفی از بدن را با لرزش و غلطک ماساژ می‌دهد. یکی از مزایای ویژه سیستم ماساژور تختخواب آپشنال، وجود ریموت کنترل سیمی است. با استفاده از این ریموت کنترل، تنظیمات حالت‌های مختلف ماساژ امکان‌پذیر می‌شود.

 

همچنین نحوه کار با این ریموت کنترل بسیار ساده و راحت است. برای راحتی بیشتر شما، یک جایگاه مناسب در کنار صندلی ماساژ، برای قرار دادن ریموت کنترل تعبیه شده است. به این ترتیب حین ماساژ که به کنترل احتیاج ندارید، می‌توانید آن را جای مخصوص خود بگذارید.

تختخوابهای آپشنال علاوه بر ماساژور تخصصی بدن میتوانند دارای ماساژور گردن و ماساژور تخصصی پا نیز باشند.

 

سیستم صوتی و بلندگو؛ لذت گوش دادن به موسیقی

سیستم صوتی لمسی بعلاوه شارژر وایرلس موبایل

سیستم صوتی لمسی بعلاوه شارژر وایرلس موبایل تختخواب آپشنال

 

همانطور که می‌دانید، گوش دادن به موسیقی در طول روز، کمک زیادی به کاهش استرس و ایجاد آرامش در افراد می‌کند. به این ترتیب فشار و اضطراب ناشی از فعالیت‌های روزمره تبدیل به آرامش و آمادگی برای خواب مناسب می‌شود.

 

تختخواب‌های هوشمند دارای سیستم صوتی مجهز به بلوتوث هستند. به همین دلیل، می‌توانید تلفن همراه خود را به این سیستم وصل کرده و از گوش دادن به موسیقی دلخواهتان لذت ببرید. همچنین می‌توانید از فلش مموری برای پخش آهنگ استفاده کنید. یکی از نکات مهمی که بهتر است به آن توجه داشته باشید، پخش موسیقی هنگام رابطه جنسی است. ایجاد فضای رمانتیک از طریق پخش موسیقی ملایم به داشتن ارتباطی لذت‌بخش کمک زیادی می‌کند.

 

صندلی عسلی و پاف نشیمن بازشو؛ کارایی بیشتر

از دیگر آپشن‌های این تختخواب هوشمند، می‌توان به وجود صندلی عسلی کوچک در زیر تخت اشاره کرد. این صندلی‌ها در فضای خالی زیر تخت تعبیه شده‌اند. با بیرون کشیدن این صندلی‌ از زیر تخت، می‌توانید از آنها به عنوان چهارپایه هم استفاده کنید. همچنین داخل این صندلی‌ها شبیه به محفظه‌ای است که وسایل اضافی شما را درون خود جای می‌دهد.

 

پاف تختخواب آپشنال، کاربردهای زیادی دارد. شما می‌توانید بالش‌ها، ملحفه‌ها، پتوها و ... اضافی خود را درون این صندوق قرار دهید، و یا به عنوان فضای نشیمن از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های مهم این صندوق، امکان جابجایی آن است. به این ترتیب اگر به وجود صندوق در زیر تخت احتیاج نداشته باشید، می‌توانید آن را به کنار تخت انتقال دهید. حتی می‌توانید آن را به عنوان صندوقچه در فضای دیگری از اتاق بگذارید.

 

وجود صندوق‌هایی برای جانمایی وسایل اضافی

 

یخچال کوچک؛ دسترسی به آشپزخانه

احتمالا برای شما هم پیش آمده که هنگام خواب دچار تشنگی یا گرسنگی شوید. در این حالت باید از تخت خود جدا شده و برای برطرف کردن نیاز خود به آشپزخانه بروید، اما تختخواب آپشنال آشپزخانه را وارد تخت شما کرده است! وجود یخچال کوچک در کنار تخت، نیاز شما به آب، دارو، مواد غذایی و ... را برطرف می‌کند. به این ترتیب نیازی نیست برای رفع احساس تشنگی یا گرسنگی به آشپزخانه بروید.

 

امکان تعبیه گاوصندوق هتلی و دیجیتال

امکان تعبیه گاوصندوق هتلی و دیجیتال تختخواب های آپشنال

 

گاوصندوق مخفی؛ نگهداری از اشیاء گران قیمت

یکی از دغدغه‌های افراد هنگام خواب، نگهداری از اشیاء با ارزش و قیمتی در جای امن و مطمئن است. سازندگان این تختخواب‌های آپشنال، برای این مشکل هم راهکاری ارائه داده‌اند. به همین منظور گاوصندوق کوچکی در زیر تخت تعبیه شده است که می‌توانید اشیاء باارزش خود را درون آن نگهداری کنید. درواقع با این کار خیالتان از بابت گم شدن یا سرقت این اشیاء هم راحت می‌شود.

 

تختخواب‌های آپشنال بسیار کاربردی هستند

 

سخن پایانی

با استفاده از تختخواب آپشنال، بسیاری از دغدغه‌های شما برطرف خواهد شد. این تختخواب‌ها دارای امکانات و ویژگی‌هایی هستند که علاوه‌بر ارائه خواب راحت، بسیاری از فعالیت‌های روزمره شما را هم راحت‌تر می‌کنند.

 

از آپشن‌های این تختخواب‌ها، می‌توان به ماساژور برقی، گاوصندوق، پریز برق، سیستم صوتی، یخچال کوچک، شارژر وایرلس موبایل، نورپردازی، کتابخانه،شلف و قفسه و ... اشاره کرد. همچنین امکان افزودن آپشن های دلخواه مانند ویدئوپرژکتور،ماساژور تخصصی گردن و سرشانه،دستگاه تهویه هوا، ساعت پرژکتوری و هر آنچه که نیاز داشته باشید به تختخواب مهیا است. با این وجود استفاده از تختخواب‌ها منحصر به خواب نمی‌شود و آسایش و راحتی شبانه چندین برابر میشود.

 

منبع :

https://www.nabitak.com

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024