افشای بند مهم قرارداد کی‌روش/ نکونام سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا



کارلوس کی‌روش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
میزان دستمزد دستیاران کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد.

به گزارش ایسنا، "کارلوس کی‌روش" سرمربی تیم فوتبال ایران قرار است ۵ دستیار داشته باشد که هرکدام ماهانه ۳۰ هزار یورو دستمزد خواهند گرفت. دستمزد شخص کارلوس کی‌روش نیز قرار است ماهانه ۵۰ هزار یورو باشد و بدین ترتیب دستمزد کادر فنی جدید تیم ملی فوتبال ایران - که تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ است - مجموعه ماهی ۲۰۰ هزار یورو خواهد بود.

 

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز (پنجشنبه) در نشست خبری‌اش این مطلب را اعلام کرد. او همچنین از ادامه رایزنی برای راضی کردن باشگاه فولاد برای دریافت مجوز اضافه شدن جواد نکونام، سرمربی این تیم به کادر فنی تیم ملی خبر داد.

 

بند مهم قرارداد کی روش افشا شد

در شرایطی که قرار است کارلوس کی روش تا پایان جام جهانی با قراردادی ماهیانه به ارزش ۵۰ هزار یورو به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان انتخاب شده، طبق اعلام مهدی تاج در صورتی که تیم ملی بتواند از مرحله گروهی جام جهانی به مرحله بعدی برسد ۱۲ درصد از پاداش این صعود در اختیار کی روش قرار خواهد گرفت.

 

همچنین کی روش ۲ برابر از پاداش مصوب بازیکنان و اعضای کادرفنی بابت هر برد و مساوی پاداش خواهد گرفت.

 

با اعلام رییس فدراسیون فوتبال بند دیگری در قرارداد کی روش نیست.

 

***

 

جواد نکونام سرمربی تیم ملی در جام ملتهای آسیا؟

کارلوس کی‌روش در جام ملتهای آسیا روی نیمکت تیم ملی نمی‌نشیند.

 

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که به نظر می‌رسید مربی پرتغالی در بازگشت به ایران، علاوه بر جام جهانی، در جام ملتهای آسیا هم هدایت تیم ملی را به عهده داشته باشد اما گویا مستر سی کیو، فقط در جام جهانی، به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

 

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بخشی از نشست خبری‌اش به این نکته اشاره کرد که قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی تا پایان جام جهانی اعتبار دارد و هنوز معلوم نیست او در جام ملتها هدایت تیم ملی را به عهده خواهد داشت.

 

به گفته رییس فدراسیون فوتبال، این احتمال وجود دارد که در جام ملتهای آسیا، جواد نکونام سرمربی تیم ملی باشد و کارلوس کی‌روش به عنوان مدیر فنی، کنار تیم ملی باشد.

 

مهدی تاج البته در جریان مخالفت باشگاه فولاد با حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی قرار دارد و باید دید رایزنی‌های فدراسیون فوتبال با باشگاه فولاد، برای اضافه شدن نکونام به تیم ملی، به نتیجه خواهد رسید یا نه.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------